کد خبر : 1692559 | 09 تیر 1399 ساعت 10:05 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرتور و پیانیچ امضا کردند؛ همه منتظر اعلام رسمی

به گزارش رسانه‌ها، آرتور ملو و میرالم پیانیچ دیشب قراردادهای خود با باشگاه‌های یوونتوس و بارسا را امضا کرده‌اند و دو باشگاه امروز انتقال این دو را رسما اعلام خواهند کرد.

آرتور و پیانیچ امضا کردند؛ همه منتظر اعلام رسمی

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ و آرتور ملو که قرار است بین دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا معاوضه شوند دیروز در شهر تورین در تستهای پزشکی شرکت کردند. بر اساس گزارش‌ها این دو دیشب قراردادهای خود را با باشگاه‌های جدیدشان امضا کرده‌اند و حالا انتظار می‌رود یوونتوس و بارسلونا امروز دوشنبه انتقال آنها را رسما اعلام کنند.

 

1505099

 

بر اساس توافق دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا قرار است آرتور ملو با قراردادی در حدود 70 میلیون یورو از نوکمپ راهی تورین شود. از سوی دیگر پیانیچ هم با ترک یوونتوس راهی بارسا خواهد شد و بارسلونا 60 میلیون یورو بابت او پرداخت خواهد کرد.

 

هر دو بازیکن دیروز بعد از ظهر در تستهای پزشکی باشگاه‌های جدیدشان شرکت کرده و سپس قراردادهای جدیدشان را امضا کرده‌اند.

 

1506512

 

آتور با تیم ماتوریتزیو ساری قراردادی پنج ساله امضا کرده و بر اساس آن دستمزد پایه‌‌اش در یوونتوس هر فصل 5 میلیون یورو خواهد بود. دستمزد او با احتساب پاداش‌ها به 7میلیون یورو خواهد رسید.

 

البته هر دو بازیکن تا انتهای فصل جاری در باشگاه‌های خود خواهند ماند. بارسلونا اصرار داشت به دلایل مالی و بودجه‌ای امضای قرارداد این دو بازیکن تا پیش از پایان ماه ژوئن انجام شود و سرانجام به خواست خود رسید.

 

 

دیدگاه‌ها