کد خبر : 1692563 | 09 تیر 1399 ساعت 10:39 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

محمود فکری و راهی که یک شبه طی نکرد

حضور محمود فکری در نساجی با تحول این تیم همراه بوده است بطوریکه مازنی ها در دو بازی اخیر خود با هدایت این مربی دو بازی خارج از خانه را با پیروزی پشت سر گذاشتند. در برابر ماشین سازی و تراکتور.

محمود فکری و راهی که یک شبه طی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، اگر پیروزی 3-0 نساجی در برابر ماشین سازی در حالی که محمود فکری تنها چند روز بود که به اردوی تیم ملحق شده بود یک اتفاق قلمداد شود باید گفت بعد از چند ماه شکست تراکتور در تبریز با یک بازی با برنامه به دست آمد. نساجی با ایده های این مربی جوان در برابر تراکتور عقب نشست؛ توپ را به حریف داد و فضا را در اختیار گرفت و روی ضد حملات به آنچه که می خواست دست یافت. در روزی که تراکتور به زعم محمود فکری ارایه گر بازی خوبی بود نساجی هم صاحب موقعیت های خوبی شد بطوریکه بعد از گل زامهران می توانست گل بعدی را هم به ثمر برساند.

 

حالا نساجی با این دو پیروزی برای ادامه بازی های با برنامه در برابر حریفان و کسب پیروزی های بعدی روحیه گرفته است. محمود فکری که بعد از هدایت نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر تصور می کرد سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه می کند خوب موقعی به لیگ برتر برگشته و هدایت خوب تیمی را برعهده گرفته است و با نگاه هایی که متوجه خود کرده روزهای از دست رفته برای او جبران خواهد شد. اکنون تحلیل ها بر این است که محمود فکری هم به عنوان یکی از مربیان جوان و صاحب انگیزه می تواند در سطح اول فوتبال کشور نگاه های نویی را تزریق کند  و باعث رشد فوتبال باشگاهی شود.

 

1506970

 

محمود فکری که یکی از ماندگارترین بازیکنان تاریخ استقلال بوده و بیشترین حضور را در ترکیب این تیم داشته البته که با این دو پیروزی یک شبه ره صد ساله را طی نکرده و برای رسیدن به جایگاهی که امروز در آن قرار دارد با دستیاری و حتی مربیگری در لیگ 2 سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است. به واقع محمود فکری پیش از حضور در نساجی آزمون و خطاهای زیادی را پشت سر گذاشته و در شرایطی هدایت تیم شهرش را برعهده گرفته است که می تواند برای موفقیت به تجربیات گذشته خود اطمینان کند.

 

محمود فکری در بازی با تراکتور از کنار خط جدیت را به تیمش تزریق کرد و بدون شک کسب سه امتیاز این دیدار را مرهون دوندگی و جنگندگی بی امان شاگردانش است. که البته تاکتیک چاشنی آن بود بطوریکه نساجی بعد از گل زدن باز هم برای زدن گل های بعدی برنامه داشت و بر همین اساس صاحب موقعیت هم شد. شاید سرمربی نساجی پیش خود تصور می کند خیلی دیر وارد لیگ برتر شد اما امروز آنچه که هویداست او به موقع وارد فضای سرمربیگری در لیگ برتر شده چرا که برای هدایت تیم نساجی مربی کم تجربه ای نیست و برای تصمیم گیری و بازی با ایده های متفاوت همان طور که اشاره شد می تواند به تجربیات گذشته خود رجوع کند.

 

1506969

 

او در سومین بازی در حالی مهیای بازی با فولاد می شود که به نظر می رسد در بازی پیش رو هم چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد. احسان قهاری با پارگی رباط مواجه شده؛ محمد عباس زاده هم چنان مصدوم است؛ عرفان معصومی به دلیل چهار اخطاره شدن یک جلسه محروم است. با این حال همه تلاش نساجی بر این است در بازی با فولاد هت تریک کند.

دیدگاه‌ها