کد خبر : 1692566 | 09 تیر 1399 ساعت 10:49 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

سه برد ، دو گل ،یک پاس گل و بدون شکست

رکورد فوق العاده گادوین منشا برابر سپاهان

مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال گل گهر سیرجان امروز در حالی برابر سپاهان به میدان می رود که عملکرد خوبی برابر این تیم داشته است.

رکورد فوق العاده گادوین منشا برابر سپاهان

به گزارش" ورزش سه" گادوین منشا بعد از مصدومیتی که در بازی تدارکاتی برابر پرسپولیس برایش پیش آمد ، توانست خودش را به بازی حساس گل گهر برابر سپاهان برساند. او از لیگ شانزدهم که به فوتبال ایران آمد و لباس پیکان را پوشید تا امروز در شش بازی با لباس سه تیم برابر سپاهان حضور داشته و در 5 مسابقه از آن در ترکیب تیم بازی کرده است.


بدون باخت


منشا تا به حال شکستی برابر سپاهان نداشته و در این شش مسابقه سه برد و سه مساوی کسب کرده ، 2 گل زده و یک پاس گل هم داده است.


اولین بازی او برابر سپاهان در بازی رفت لیگ شانزدهم انجام شد و پیکان در حالی که با گل سیامک نعمتی پیش افتاده بود با گل حسین پاپی بازی به تساوی کشیده شد. مهاجم این فصل گل گهر اما در بازی برگشت لیگ شانزدهم با لباس پیکان عملکردی فوق العاده برابر سپاهان داشت. در این بازی که پیکان ابتدا با گل به خودی عارف غلامی مدافع آن فصل سپاهان پیش افتاده بود در نیمه اول یک بار دیگر گل زد. منشا یک پنالتی گرفت و خودش هم آنرا تبدیل به گل کرد. در نیمه دوم هم یک شوت پای راست روی سانتر مهدی شیری تبدیل به دومین گل منشا و سومین گل پیکان شد. سپاهان در ادامه دو گل زد اما پیکان با درخشش منشا برد.

 

1506980


در لیگ هفدهم او که به پرسپولیس پیوسته بود در بازی رفت با سپاهان که 2 ، 2 مساوی شد از طرف برانکو فرصت بازی پیدا نکرد اما در بازی برگشت در زمین حضور داشت و پرسپولیس هم دو بر صفر به برتری رسید.

 

1506979


در فصل گذشته گادوین منشا با دو تیم پرسپولیس و استقلال برابر سپاهان بازی کرد. در بازی رفت که او در پرسپولیس بود دو تیم با گل های پورقاز و علیپور به تساوی رسیدند. در بازی برگشت او با لباس استقلال برابر سپاهان بازی کرد و با یک پاس گل فوق العاده به آیاندا پاتوسی زمینه ساز پیروزی دقیقه آخر و با ارزش تیمش در اصفهان شد.

 

1506978


منشا اگر بتواند رکوردش برابر سپاهان را امروز هم ادامه بدهد آن وقت بازیکنی است که با چهار تیم مختلف به سپاهان نباخته است. البته گل گهر به این نیاز دارد که منشا یک روز خوب را سپری کرده و بتواند برابر سپاهان گل زده و یا پاس گل هم بدهد.

دیدگاه‌ها