کد خبر : 1692585 | 09 تیر 1399 ساعت 11:51 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

پنالتی عجیب آقای آنتورپ (گزارش تصویری)

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی شب گذشته به شکلی عجیب مرتکب خطای پنالتی شد.

پنالتی عجیب آقای آنتورپ (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در آستانه پیروزی 3-0 مقابل پیکان قرار داشتند که پاس رو به جلو برای علیرضا کوشکی او را در موقعیت گلزنی قرار داد اما در حالی که بسیاری انتظار یک فرصت سوزی از زاویه نیمه بسته را داشتند، دروازه‌بان پرسپولیس از دروازه بیرون آمد و سد راه مهاجم شماره 80 شد و زاهدی فر نیز نقطه پنالتی را اعلام کرد؛ چند ثانیه بعد مغانلو توپ را به وسط دروازه کوبید تا قفل دروازه تیم سرخپوش شکسته شود.

 

اما ماجرا به این سادگی ها هم نبود. 30 دقیقه پیش از این که شهریار مغانلو گلزنی کند نیز بیرانوند اشتباهی عجیب را مرتکب شده بود که شاید برای بسیاری از دروازه بان ها عادی باشد اما برای او نه. بیرو در دقیقه 57 با خروج اشتباه از دروازه، بازیکنان پیکان را در موقعیت گلزنی قرار داده بود که آن موقع البته شانس آورد ضربه سر بازیکن فیروزه ای پوش تبدیل به گل نشد.

 

بیرانوند در این سال ها همیشه به چند مشخصه خاص شهره بوده که یکی از آن ها خروج های مطمئن است. چه در تک به تک ها و چه سانترهای بلند، وی با قدرت بازیخوانی‌اش همیشه مهره ای قابل اعتماد برای مدافعان بوده و خیال آن ها را راحت کرده اما در دیدار مقابل پیکان به نظر می‌سید که بیرانوند از تمرکز لازم برخوردار نیست.

 

شاید علت این فقدان تمرکز، اخباری باشد که از بلژیک به گوش می‌رسید که باعث شده آینده بیرانوند در هاله ای از ابهام قرار گیرد. او که با رقم قابل توجهی به رویال آنتورپ ملحق شده بود، بعد از ناکامی در پرواز به بلژیک حالا در خروجی وبسایت های خبری این کشور خبرهایی مبنی بر علاقه این باشگاه برای جذب یک دروازه بان مجارستانی بعد از خرید گلر فرانسوی می‌بیند که طبیعتا برای او خوشحال کننده نیست.

 

دو روز بعد قرارداد او با پرسپولیس به اتمام می‌رسد و سرخ ها نیز باید امیدوار باشند که تکلیف این بازیکن هرچه زودتر مشخص شود. البته نگاهی به عملکرد بیرانوند در بازی دیروز نشان می‌دهد که او عملکرد خیلی بدی هم نداشته و با چند واکنش خوب، مانع از تغییر نتیجه در طول مسابقه شد، هواداران پرسپولیس نیز همچنان او را صاحب دستکش طلایی لیگ برتر می‌دانند؛ کسی که در این سال ها آرامش را به دروازه پرسپولیس برگردانده و یکی از عوامل کلیدی هت تریک قهرمانی بوده است.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها