کد خبر : 1692590 | 09 تیر 1399 ساعت 12:21 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول مراقب باش؛ موتور گلزنی استرلینگ روشن شده

با وجود قطعی شدن قهرمانی لیورپول در لیگ برتر، جدال روز پنج‌شنبه این تیم با منچسترسیتی دیدار بزرگی است و سیتی قصد دارد ناکامی‌اش در طول فصل را دست‌کم در این بازی جبران کند.

لیورپول مراقب باش؛ موتور گلزنی استرلینگ روشن شده

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امسال هر چه تلاش کرد حتی نتوانست در جدول لیگ برتر به لیورپول نزدیک شود. حالا اما که قهرمانی لیورپول قطعی شده سیتی همه امیدهای خود را به دیدار روز پنج‌شنبه دو تیم در اتحاد معطوف کرده تا دست‌کم بتواند بخشی از ناکامی‌هایش در رقابت با لیورپول در طول فصل را در این بازی جبران کند.

 

1501634

 

اما سیتی تا کنون در بازی‌های رو در رو با لیورپول چندان موفق نبوده. گواردیولا تا کنون هرگز در آنفیلد به پیروزی نرسیده. یا داوید سیلوا که تا کنون چهار بار قهرمان لیگ برتر شده در یک دهه حضورش در سیتی نتوانسته در آنفیلد طعم پیروزی مقابل لیورپول را بچشد. این در مورد سرخیو آگوئرو هم صدق می‌کند. جالب‌تر اینکه سیتی در 39سال اخیر تنها یک بار در آنفیلد پیروز شده اما کارنامه سیتیزن‌ها در مقابل لیورپول در استادیوم اتحاد بهتر بوده. حالا هم قرار است دو تیم یک بار دیگر در اتحاد به مصاف هم بروند.

 

رحیم استرلینگ هم از زمانی که پنج سال پیش با جدایی از لیورپول به سیتی پیوسته در مقابل تیم سابقش چندان موفق نبوده. او بعد از ده بازی با لیورپول و ناکامی در باز کردن دروازه تیم سابقش در ماه آگوست گذشته موفق شد دروازه شاگردان کلوپ را برای اولین بار باز کند.

 

1507028

 

با اینحال شاگردان کلوپ می‌دانند که سیتی بازی روز پنج‌شنبه را یک بازی حیثیتی می‌داند و برای پیروزی به آب و آتش خواهد زد. شاگردان گواردیولا پیش از شروع مسابقه برای تبریک قهرمانی لیورپول برای خوشامدگویی به بازیکنان این تیم گارد احترام تشکیل خواهند داد تا از دست دادن تلخ جام قهرمانی لیگ برتر برایشان یک بار دیگر تداعی شود. این می‌تواند تاثیر روانی مثبتی بر روحیه سیتیزن‌ها داشته باشد.

 

یک نگرانی عمده لیورپول در این بازی بدون شک آمادگی عالی رحیم استرلینگ در دوران پساکرونا است. استرلینگ در دوران پیش از کرونا به خصوص در ماه‌های آخر چندان روی فرم به نظر نمی‌رسید ولی او بعد از شروع دوباره مسابقات فوتبال در دوران پساکرونا عالی ظاهر شده. او در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل آرسنال در اولین بازی بدون تماشاچی در انگلیس، نشان داد که آمادگی‌اش با دوران پیش از کرونا فرق کرده.

 

گلی که او دیشب در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکاسل در جام حذفی به ثمر رساند از آن هم زیباتر بود. گل زدن به زیبایی هر چه تمام‌تر در مقابل نیوکاسلی که به شدت دفاعی بازی می‌کرد زنگ خطر را برای کلوپ و شاگردانش به صدا در آورده و به آنها خاطرنشان کرد باید به شدت مراقب رحیم استرلینگ باشند.

 

 

دیدگاه‌ها