کد خبر : 1692592 | 09 تیر 1399 ساعت 12:35 | 143.9K بازدید | 6 دیدگاه

مسی آغازگر شورش در بارسا؟

خشم مسی علیه دستیار سرمربی بارسلونا(عکس)

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد در جریان تساوی 2-2 بارسلونا مقابل سلتاویگو در یک وقفه آب‌خوردن، بین لیونل مسی و ادر سارابیا دستیار سرمربی این تیم درگیری لفظی اتفاق افتاده.

 خشم مسی علیه دستیار سرمربی بارسلونا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تلویزیونی ضبط‌شده توسط یکی از دوربین‌های شبکه تلویزیونی Movistar از نیمکت بارسلونا در جریان یک وقفه برای آب خوردن بازیکنان، در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و سلتاویگو که روز شنبه برگزار شد و با تساوی 2-2 به پایان رسید، نشان می‌دهد بین لیونل مسی کاپیتان بارسا و ادر سارابیا، دستیار اول سرمربی این تیم جر و بحث و درگیری لفظی رخ داده است.

 

بارسلونا در حالی به خانه سلتا رفته بود تا با کسب سه امتیاز، از عقب ماندن از رئال مادرید در صدر جدول خودداری کند ولی اوضاع بر وفق مراد بارسا پیش نرفت و همین باعث شده بود فضا در این تیم پرتنش شود. امروز تصاویری در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد که توسط یکی از دوربین‌های شبکه Movistar ضبط شده و خبرساز شده است.

 

1507032

 

در این تصاویر کیکه ستین در پس‌زمینه در حالی دیده می‌شود که به فکر فرو رفته و مشغول تماشای آب خوردن بازیکنان بارسا است. اما آنچه باعث خبرساز شدن این تصاویر شده نوع رفتار لیونل مسی با ادر سارابیا، دستیار اول ستین است.

 

در این تصاویر مشخص است که سارابیا سعی می‌کند بعضی نکات تاکتیکی را به مسی گوشزد کند ولی مسی که حواسش مشخصا به جای دیگری است هیچ توجهی به صحبت‌های او نمی‌کند. وقتی سارابیا اصرار می‌کند که مسی به صحبت‌هایش واکنش نشان دهد، کاپیتان بارسا از او دور می‌شود و چیزی می‌گوید که نمی‌توان تشخیص داد محتوایش چه بوده است.

 

1507031

 

این تصاویر نشان می‌دهد که بازیکنان بارسا در همان زمان می‌دانستند که عدم پیروزی مقابل سلتا به معنای پایان رویای قهرمانی‌شان خواهد بود و به همین خاطر است که همه آنها عصبی به نظر می‌رسند. در بخش‌های دیگری از این وقفه برای آب خوردن، تصاویری از لوئیس سوارز و ایوان راکیتیچ منتشر شده که آنها را هم به شدت عصبی نشان می‌دهد.

 

1507044

دیدگاه‌ها