کد خبر : 1692595 | 09 تیر 1399 ساعت 12:42 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

رزاق پور: آقای کریستیچوویچ؛ لطفا برگردید ایران

اولین بار است که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم!

بازیکن جوان شاهین با درخواست از میشو کریستیچوویچ برای بازگشت می‌گوید که او باید منطقی به قضیه نگاه کند و به ایران بیاید.

اولین بار است که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق پور ستاره تیم شاهین در بازی دیروز بود و موفق به گلزنی هم شد. او که سابقه بازی در تیم امید را هم دارد و از تراکتور به شاهین آمده، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ده نفره شدن تیم مسجدسلیمان باعث شد که خیلی سوار بازی باشیم و یک ساعت بازی کلا در اختیار ما بود اما روی دو غافلگیری عقب افتادیم اما خداراشکر توانستیم به بازی برگردیم. ما باید بازی های خانه را ببریم و این بازی را هم می‌توانستیم برنده شویم اما شرایط آب و هوایی و بسته بازی کردن نفت مسجدسلیمان.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کرد گلزنی کند یا نه، گفت: فکر می‌کردم به زودی گل بزنم چون در این تعطیلات چند ماهه خیلی خوب تمرین انفرادی کردم و از لحاظ ذهنی و بدنی خیلی آماده بودم و یک سری اتفاقات هم در بازی رخ داد و ما تغییر سیستم دادیم و مدافعان کناری بیشتر اضافه شدند و من هم در یک ارسال اضافه شدم و توانستم گلزنی کنم.

 

بازیکن تیم امید ایران درباره غیبت میشو کریسیچوویچ توضیح داد: طبیعتا هر تیمی که سرمربی اش نباشد کار سختی خواهد داشت، چون تیم با تفکرات آن مربی کار کرده و جلو رفته است. اما آقای کریمیان با آقای میشو در ارتباط است و این مدت هم ما خیلی خوب تمرین کردیم. ایشان البته خیلی دست تنها هستند و به جز یک مربی گلر و یک کادر موقت از تیم های پایه کسی را کنارشان ندارند. قراربود آقای میشو را راضی کنند که برگردد و اگر این صحبت به گوش آقای میشو می‌رسد درخواست می‌کنیم برگردد و به صورت منطقی به قضیه نگاه کند و بیاید تا کار نیمه کاره را انجام دهیم اما در صورتی که ایشان برنگردد هم با آقای کریمیان جلو می‌رویم و امیدواریم از ایشان حمایت شود.

 

ابوالفضل رزاق پور راجع به جدایی از تراکتور نیز گفت: رفتن من به تراکتور خودش ماجرایی داشت و ناگهانی شد و در آخرین لحظات نقل و انتقالات رفتم و بنا به دلایلی یک تایمی را آنجا از دست دادم اما از وقتی که سر تمرین حاضر بودم خیلی خوب کار می‌کردم و حتی به گفته بزرگترهای تیم هم آماده بودم و آقای دنیزلی هم از من راضی بودند اما متاسفانه شرایط طوری شد که باخت پشت سر هم آوردیم و نشد بازی کنم اما من بازیکنی نیستم که با نیمکت نشینی کنار بیایم و دوست دارم در اوایل فوتبالم بیشتر بازی کنم و به نظرم یک تصمیم خیلی خوب گرفتم و به شاهین آمدم.

 

1466148

 

وی افزود: اینجا بیشتر بازی می‌کنم و اگر فصل بعد تراکتور من را خواست می‌توانم به این تیم بیایم. باتوجه به این که قرارداد دارم باید به تمرینات این تیم بروم اما طبیعتا باید این خواست از طرف کادرفنی و مدیریتی این تیم هم وجود داشته باشد.

 

گلزن شاهینی ها در ادامه با اشاره به شانس بقای این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: واقعیت این است که کار خیلی سختی داریم اما در این بازی هم نشان دادیم که حرف برای گفتن زیاد داریم. به اتفاقات نیم فصل اول کاری ندارم اما اگر بیشتر تمرکز کنیم و بیشتر کار کنیم و عوامل شهرداری هم بیشتر به تیم ما برسند و امکانات را فراهم کنند، حتما می‌توانیم در لیگ بمانیم چون این پتانسیل را داریم و می‌توانیم در بازی رودررو هم رقبا را شکست دهیم.

 

رزاق پور در پایان در مورد بازی با پرسپولیس هم گفت: بازی مقابل پرسپولیس جنگ بین دارا و ندار است. پرسپولیس می‌آید که برای چهارمین بار قهرمان شود و ما هم باید حداقل امتیاز را بگیریم. در کنار این موضوع، باید بازی خوبی انجام دهیم و همچنین این اولین بازی من مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی است و انگیزه زیادی هم دارم و امیدوارم نمایش خوبی را ارائه کنم.

دیدگاه‌ها