کد خبر : 1692608 | 09 تیر 1399 ساعت 13:38 | 31.9K بازدید | 1 دیدگاه

عبدالله بعد از 30 سال مادرش را پیدا کرد

صحنه های تکان دهنده در یک برنامه ورزشی(عکس)

در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ام بی سی ، عبدالله خوجلی بازیکن سابق فوتبال عربستان بعد از 30 سال با مادرش دیدار کرد.

به گزارش" ورزش سه" در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ام بی سی ماجرای زندگی عجیب عبدالله خوجلی با حضور این بازیکن سابق فوتبال عربستان به تصویر کشیده شد. 


ماجرا از این قرار است که مردی عربستانی با زنی سودانی ازدواج و زن پسری به دنیا می آورد اما این دو بعد از مدتی کوتاه از هم جدا می شوند و مرد پسرش را به عربستان می آورد. او با مادربزرگش زندگی کرد و آنطور که پدرش گفته بود فکر می کرد مادرش مرده است اما در پانزده سالگی مادربزرگش به او گفت که مادرش زنده است و در سودان زندگی می کند.


عبدالله خوجلی در 21 سالگی قصد سفر به سودان را داشت اما شرایط مالی اش اجازه این کار را نداد. دو سال بعد این اقدام را تکرار کرد و این بار یک تصادف رانندگی مانع از سفر او برای یافتن مادرش شد.


خوجلی که در باشگاه های النصر و الهلال بازی کرده است در این برنامه اعلام کرد که قصد دارد طی دو هفته آینده برای یافتن مادرش به سودان سفر کند. در این هنگام داود الشیریان  مجری برنامه به او گفت که قصد دارد یک مکالمه تلفنی با مادرش برقرار کند و در حالی که خوجلی آماده مکامله تلفنی بود مادرش وارد استودیو شد...آن ها همدیگر را در آغوش گرفتند و اشک ریختند. عبدالله دست و پاهای مادرش را بوسید و همراه او گریه کرد.
جستجوی 30 ساله عبدالله  با یک پایان خوش به سرانجام رسید.

 

1507068

 

1507065

 

1507067

 

1507066

دیدگاه‌ها