کد خبر : 1692614 | 09 تیر 1399 ساعت 14:00 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه گل به نام من خورد

زامهران:مظاهری نگذاشت دو گله بشوم

حسین زامهران که این فصل کمتر فرصت حضور در ترکیب نساجی را پیدا کرد در مصاف با تراکتور نمایش خوبی در زمین داشت و یک گل سه امتیازی حساس برای تیم مازنی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، زامهران در ابتدای صحبتش بعد از این بازی می گوید: از اعتماد کادر فنی تیم تشکر می کنم. طبیعتا خیلی خوشحال هستم که دراین بازی توانستم پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم. اما در مورد بازی؛ بازی خیلی خوبی بود. هم ما در فاز دفاع و انتقال توپ از دفاع به حمله خوب بازی کردیم و هم حریف ایده های تاکتیکی خود را به خوبی به نمایش گذاشت. ما با همه توان و انگیزه بازی کردیم و علاوه بر اینکه در دفاع خوب بودیم چند موقعیت خوب دیگر هم در ضد حمله داشتیم. یکی از این موقعیت ها هم نصیب من شد. به واقع جدا از گلی که زدم یک موقعیت تک به تک نصیبم شد که ضربه ام را مظاهری از آن خود کرد. ما در ماه های اخیر که همه تیم ها درگیر کرونا بودند به صورت انفرادی و در ادامه به صورت تیمی سخت تمرین کردیم و به نوعی شایسته این پیروزی بودیم. به این پیروزی نیاز داشتیم چرا که اگر به آن دست پیدا نمی کردیم شاید اکنون از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتیم.  در ماه های اخیر سخت کار کرده بودیم. خدا را شکر ما برنده بازی شدیم. 

 

1507075

 

زامهران در واکنش به گل سه امتیازی که دراین بازی به ثمر رساند و اینکه آیا تصور گلزنی در این بازی را داشت یا نه گفت: من همیشه به اتفاقات بازی خوشبین هستم. اما گلی که دراین بازی به ثمر رساندم گل همه اعضای تیم بود نه فقط من. همه بچه ها در این بازی زحمت کشیدند. از علیرضا حقیقی که درون دروازه ایستاده بود تا مهدی نظری که در نوک خط حمله به میدان رفته بود. این گل پاسخ همه زحمات آنها بود و خوشحالم که در این بازی قرعه به نام من افتاد که این زحمات را تکمیل کنم. با این روند حتم بدانید که ما در بازی های آینده هم با همه توان برای پیروزی و موفقیت های بعدی تلاش خواهیم کرد. این بازی ها نه فقط به خاطر کسب سه امتیاز بلکه برای خوشحال کردن هواداران نساجی برای ما رضایتبخش است. اینجا من به نوبه خود می خواهم از مدیریت و مالک باشگاه تشکر کنم. پرواز رفت و برگشت ما به تبریز چارتر بود و این باعث شد با کمترین دغدغه به مسافرت برویم. امیدوارم با نمایشی که دراین بازی داشتیم پاسخ این محبت را داده باشیم.

 

1507076

دیدگاه‌ها