کد خبر : 1692628 | 09 تیر 1399 ساعت 15:01 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

تمرینات ما عالی است اما پول نداریم

اهل شاخه: بدون پول نمی‌شود سهمیه آسیا گرفت

محمد اهل شاخه می‌گوید که وزارت نفت هیچ کمکی به تیم صنعت نفت آبادان انجام نداده و این تیم مشکلات زیادی دارد.

اهل شاخه: بدون پول نمی‌شود سهمیه آسیا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مدافع تیم صنعت نفت آبادان که در جریان پیروزی 2-0 این تیم برابر پارس جم عملکرد خوبی داشت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این مسابقه عنوان کرد: خداراشکر بازی خوبی را انجام دادیم و بعد از این استراحت 3-4 ماهه و تمرینات یک ماهه، بدن هایمان یک مقدار بهتر شده بود و توانستیم با تلاش زیاد بازی را ببریم. خیلی تلاش کرده بودیم و تمرینات خوبی انجام دادیم و توانستیم نکاتی که کادرفنی گفته بودند را انجام دهیم. از بابت کلین شیت خوشحالیم اما واقعا موقعیت کمی به تیم حریف دادیم و از نظر دفاعی سطح خوبی داشتیم.

 

او درباره حضور بهنام سراج و کسب نتایج خوب با این مربی نیز اظهار داشت: ما از همان فصل تیم خیلی خوبی داشتیم و تا همین الان هم این روند را ادامه داده ایم و آقای سراج و کادرفنی هم تلاش زیادی کرده اند. چه در بخش تمرینات دفاعی و چه فعالیت هجومی، تمرینات نوینی داریم و تلاش زیادی می‌کنند و فکر کنم برد قاطعانه ما نتیجه کادرفنی و همچنین بازیکنان بودند.

 

اهل شاخه درباره شانس گرفتن سهمیه برای صنعت نفت گفت: سهمیه گرفتن کار بسیار سختی است و برای تیم ما سخت تر هم هست. درست است که در جدول 2-3 امتیاز اختلاف داریم اما تیمی که می‌خواهد سهمیه بگیرد باید تمام امکانات را داشته باشد؛ چه امکانات فوتبالی و چه مالی. همه می‌گویند صنعت نفت می‌تواند سهمیه بگیرد، درست است که ما در جدول نزدیک هستیم اما هیچ امکاناتی نداریم و درصد پایینی هم از قرارداد را گرفته ایم. با این حال تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم تا دل هواداران آبادانی شاد شود.

 

وی همچنین افزود: الان 3-4 سال است که وزارت خانه نتوانسته پولی به باشگاه های نفتی بدهد. در سال های گذشته تیم ما توانسته بود از منطقه آزاد پول بگیرد ولی امسال این کمک ها خیلی کمتر شده و امیدواریم در چند روز آینده مقداری از قرارداد را بدهند. در صورتی که این کار را انجام دهند طبیعتا انگیزه ما برای بازی حساس مقابل تراکتور بیشتر خواهد شد.

 

محمد اهل شاخه در پایان درباره بازی با تراکتور هم تصریح کرد: ما هفته بعد یک بازی خیلی حساس داریم، این بازی برای ما شش امتیازی است. ما تلاش می‌کنیم تراکتور را ببریم و بالای جدول بمانیم، از همین الان تمام تمرکز ما روی تراکتور است و بازی پارس جنوبی را فراموش کرده ایم. تراکتور اگرچه شکست خورده اما تیم بسیار خوبی است ولی مطمئن باشید ما با انگیزه بالای برای برد به زمین می‌رویم و باید پیروز شویم.

دیدگاه‌ها