کد خبر : 1692629 | 09 تیر 1399 ساعت 14:15 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری بر اسپانیول

پیش بینی زیدان در مورد تکلیف قهرمانی لالیگا

سرمربی رئال تیمش را از حالا قهرمان لالیگا نمی داند و معتقد است باید تا روز پایانی صبر کنیم.

پیش بینی زیدان در مورد تکلیف قهرمانی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با برتری 0-1 در ال کورنیا برابر اسپانیول توانست فاصله اش با بارسا در صدر را به دو امتیاز افزایش دهد و حالا شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. هنوز شش هفته تا پایان فصل باقیمانده و دیدارهای سرنوشت سازی در انتظار کهکشانی هاست.

زین الدین زیدان اما اعتقاد ندارد که از حالا باید رئال را قهرمان لالیگا بدانیم.

 

 

1503206

 

 

او پس از پیروزی بر اسپانیول به خبرنگاران گفت:« حس نمی کنم از الان قهرمانی لالیگا هستیم و معتقدم تکلیف قهرمان در روز پایانی مشخص خواهد شد. ببینید که بازی برابر تیم آخر جدول چقدر دشوار بود و ما به سختی اسپانیول را شکست دادیم.

در لالیگا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و برابر هیچ تیمی از پیش برنده نیستید. یادم است سال 2017 که در روز آخر با پیروزی بر مالاگا بود که قهرمان شدیم. هیچ چیز تغییر نکرده و شرایط قهرمانی در اسپانیا همانقدر دشوار است. 5 بازی فشرده در مدت زمان اندک انجام داده ایم و این توان هر تیمی را کاهش می دهد. شرایط نه تنها از لحاظ بدنی که از لحاظ ذهنی نیز فرسایشی است. به همین دلیل از پیروزی بر اسپانیول و تلاش بازیکنانم، خوشحال و راضی هستم.»

 

 

1505205

 

 

ادن هازارد یک بار دیگر نمایشی متوسط داشت و نشان داد که پس از مصدومیت، هنوز به فرم خوبش نرسیده است. زیدان در مورد او گفت:« همه می دانیم که پست هازارد کجاست و در چه منطقه ای بهتر بازی می کند. او در جریان بازی چندین بار ضربه خورد ولی معتقدم مصدومیتش چیز خاصی نیست. نگران این نیستم که گل نمی زند و معتقدم او در بازی های اخیر، توانسته به تیم کمک کند.»

 

تنها استفاده از دو تعویض:« نیاز به تعویض های بیشتر را حس نکردم. با ورود وینیسیوس و رودریگو می خواستم تیم را هجومی تر کنم و به بازی عرض بیشتری بدهیم. یک بازی ممکن است فقط دو تعویض انجام دهیم و بازی بعدی 5 تعویض. همه چیز به شرایط مسابقه بستگی دارد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها