کد خبر : 1692631 | 09 تیر 1399 ساعت 14:35 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیمیرو:

رئال هر 6 بازی را می برد و قهرمان می شود

هافبک برزیلی ارزشمند رئال از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش برای قهرمانی لالیگا صحبت کرد.

رئال هر 6 بازی را می برد و قهرمان می شود

به گزارش "ورزش سه"، کاسیمیرو ستاره برزیلی رئال این روزها در میانه زمین این تیم پادشاهی می کند. او پس از یک بازی استراحت به دلیل محرومیت، شب گذشته برابر اسپانیول نمایش درخشانی داشت و یک گل سه امتیازی هم به ثمر رساند. گلی که روی پاس استادانه کریم بنزما به ثمر رسید.

کاسیمیرو در میانه زمین، اغلب توپ ها را گرفت و یک یار همیشگی برای مدافعان تیمش بود. او بیش از هر بازیکنی در فصل جاری برای رئال به میدان رفته و مرد مورد اعتماد زین الدین زیدان است.

 

 

1507078

 

 

ستاره برزیلی پس از پیروزی شیرین رئال به خبرنگاران گفت:« گل را باید به نام کریم بنزما نوشت. به خوبی از توانایی ها و کیفیت کریم آگاهیم و برای ما عادی شده است. باید گل را با او جشن می گرفتم چرا که همه کار را او انجام داده بود. می دانستم او به من پاس خواهد داد و باید بگویم که فوق العاده هم بود.»

 

صدرنشینی:« ما به راه خودمان ادامه می دهیم. اسپانیول حالا دیگر موضوعی مربوط به گذشته است و به ختافه فکر می کنیم. می خواهیم هر شش بازی باقیمانده را پیروز شویم و قهرمان شویم.»

 

سیستم بازی:« وقتی 2-4-4 بازی می کنیم، به نسبت زمانی هایی که وینیسیوس، گرت بیل یا رودریگو در زمین هستند، کنترل بیشتری بر بازی داریم. برابر اسپانیول مربی تصمیم گرفت از این سیستم استفاده کند و بازی در اختیار ما قرار داشت. در عقب زمین هم دچار مشکل نشدیم و باید بگویم که سیستم زیدان کاملا جواب داد اما هنوز شش بازی باقیمانده و می دانیم که هر بازی مثل فینال است. ما می خواهیم قهرمان لالیگا شویم.»

 

 

1507080

دیدگاه‌ها