کد خبر : 1692643 | 09 تیر 1399 ساعت 15:47 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

زمان هر کسی را در جای خودش قرار می دهد

ستین تایید کرد؛ اختلاف نظر مسی با کادر فنی

کیکه ستین در نشست خبری امروز خود به صورت ضمنی اختلاف نظر با لیونل مسی و بزرگان رختکن تیمش را تایید کرد.

ستین تایید کرد؛ اختلاف نظر مسی با کادر فنی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. پس از تساوی در زمین سلتا و برتری رئال بر اسپانیول حالا آبی اناری ها دو امتیاز از رئال کمتر دارند در حالی که تنها شش هفته تا پایان فصل باقیمانده است. در چنین شرایطی بارسا فردا یک بازی بسیار دشوار برابر اتلتیکو در نوکمپ پیش رو دارد و محکوم به کسب پیروزی است.

پس از بازی با سلتا انتشار تصاویری از تنش لفظی بین لئو مسی و ادر سارابیا دستیار کیکه ستین، خبرساز شد. گفته می شود پس از بازی نیز درون رختکن تنش بین بازیکنان و کادر فنی درگرفته و بین دو طرف قطع ارتباط کامل وجود دارد.

 

 

1507132

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با اتلتیکو گفت:« خداحافظی با لالیگا در صورت توقف برابر اتلتیکو؟ به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم. ابتدا باید برنده شویم و سپس ببینیم در بازی رئال و ختافه چه رخ خواهد داد. ما آماده بازی فردا هستیم.»

 

تنش بین مسی و ادر سارابیا:« واقعا چیز خاصی اتفاق نیفتاد و تنها یک ژست معمولی و عادی از سوی دو طرف بود.»

 

 

1507044

 

 

آرتور ملو:« او تا پایان فصل در اختیار ما خواهد بود. از توئیت انتقادی مادرش خبر ندارم ولی او هم یکی از ماست و تا روز پایانی در جهت منافع تیم به ما کمک خواهد کرد.»

 

وقت استراحت میان بازی:« گاهی به سود ماست و گاهی به سود حریف. در هر بازی ممکن است وضعیت تغییر کند اما برنامه های ما واضح و مشخص است مگر اتفاقی در بازی رخ بدهد که در وقت استراحت میان بازی آنها را تغییر دهیم.»

 

 

1504580

 

 

جدال سخت برابر اتلتیکوی سیمئونه:« اتلتیکو تیمی بسیار منسجم و متحد است و وقتی گل می زند، به خوبی از آن محافظت می کند. اتلتیکو همیشه حریفی سرسخت است و باید در هنگام در اختیار داشتن توپ، هوشمندانه عمل کنیم و بین خطوط پر جنب و جوش و سریع باشیم. باید مانع ضد حملات اتلتیکو و استفاده شان از ضربات ایستگاهی شویم. آنها فوتبالیست های مستعدی در اختیار دارند.»

 

رئال مادرید:« ما فقط می توانیم شرایط خودمان را کنترل کنیم. نمی توانیم روی بازی های رئال تمرکز کنیم چرا که ابتدا باید خودمان نتیجه بگیریم و مهم نیست در بازی رئال چه اتفاقی افتاده است.»

 

 

1506665

 

 

از دست دادن قدرت در تیم:« اصلا چنین حسی ندارم. من وجدانم آسوده است. هر کاری می کنم تا تیمم در بازی ها پیروز شود و اینگونه به آرامش می رسم. برخی مواقع نتایج همراهی نمی کنند و فوتبال همین است. با کسب پیروزی، شرایط بسیار بهتر خواهد شد و با شکست ها همیشه انتقادات از راه می رسند.»

 

سلطه بازیکنان در رختکن بارسا:« باید فداکاری کرد و منافع تیم را به منافع شخصی ترجیح داد. نمی توانم به به یک بازیکن کناری هجومی بگویم که در دفاع بمان. ما یک تیم هستیم و باید مثل یک تیم عمل کنیم. باید برخی مواقع تیم را به خودمان ارجح بدانیم. می توانم تایید کنم که این شرایط برایم جدید است و رفته رفته با مسائل جدیدی در رختکن آشنا می شوم ولی معتقدم زمان هر کسی را در جای خودش قرار خواهد داد.

 

 

1506576

 

 

دیروز با بازیکنان در مورد مسائل زیادی صحبت کردم ولی تمرکزمان فقط روی فوتبال است. باید بهتر شویم و این وضعیت را تغییر بدهیم. در بازی ها معمولا از حریفان برتریم ولی در گلزنی خول عمل نمی کنیم و وقتی اینطور می شود، حریف استفاده کرده و به ما ضربه می زند. شرایط فعلی با چند پیروزی تغییر خواهد کرد.

تنش در رختکن؟ وقتی پیروز نمی شوید، هر کسی سو استفاده می کند. ارتباطم با بازیکنان خوب است و برخی اختلاف نظرها طبیعی است ولی نباید خیلی به آن پرداخته شود.»

 

اختلاف با مسی:« طبیعی است که اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد و در زندگی هم از این مسائل رخ می دهد. همیشه تفاوت هایی وجود دارد. من هم زمانی که فوتبالیست بودم، کنترل کردنم کار دشواری بود. کار من این است که همه را به ایده هایم متقاعد کنم و این اختلاف نظرها را طبیعی می بینم. ارتباط ما خوب است و به این شایعات هم اهمیتی نمی دهم.»

 

 

 

1506545

دیدگاه‌ها