کد خبر : 1692647 | 09 تیر 1399 ساعت 14:58 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

پیشنهاد عجیب یوونتوس به بارسا پس از جذب آرتور

باشگاه یوونتوس قصد دارد به جای پرداخت مابه التفاوت معاوضه پیانیچ با آرتور به بارسا بازیکن پیشنهاد بدهد.

پیشنهاد عجیب یوونتوس به بارسا پس از جذب آرتور

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته آرتور ملو پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، قراردادش با یوونتوس را امضا کرد و در پایان فصل از بارسا راهی این تیم خواهد شد. در عوض میرالم پیانیچ از یوونتوس به بارسا خواهد رفت. این معاوضه برای بارسا از لحاظ مالی اهمیت زیادی داشت هرچند به گمان بسیاری از حیث ورزشی بیشتر به ضرر آبی اناری ها خواهد بود.

 

 

1505099

 

 

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، بارسا از این معاوضه بین 5 تا 10 میلیون یورو سود خواهد برد اما جالب اینکه یوونتوس به جای پرداخت این مبلغ، قصد دارد به بارسا بازیکن بدهد.

 

طبق ادعای اسپورت، ابتدا قرار بود پابلو موره نو به بارسا برود ولی منچسترسیتی پیش دستی کرد و زودتر از بارسا توانست موره نو را جذب کند.

دیگر بازیکنانی که یوونتوس به بارسا پیشنهاد داده، فلیکس کوریای پرتغالی، مارکو اولیویری(وینگر)، نیکولو فاجولی(هافبک) هانزا رافیا(مهاجم) و وسلی(مدافع راست) هستند که از ابن بین، وسلی بیشتر به کار بارسا می آید به خصوص که احتمال جدایی نلسون سمدو از بارسا بالا پیش بینی می شود اما مشکل اینجاست که مدیر برنامه های وسلی کسی نیست جز مینو رایولای جنجالی که به راحتی بازیکنانش را در اختیار باشگاه های بزرگ قرار نمی دهد.

در نهایت باید دید بارسا از یوونتوس بازیکن می گیرد یا رقم 5 تا 10 میلیون یورو را.

 

 

1506511

 

دیدگاه‌ها