کد خبر : 1692648 | 09 تیر 1399 ساعت 16:11 | 40.3K بازدید | 4 دیدگاه

شمارش معکوس برای اخراج

بحران در بارسا؛ تنش و درگیری بین بازیکنان و ستین

رادیو کاتالونیا امروز خبر از تنش شدید بین بازیکنان و کیکه ستین در جلسه روز گذشته و پیش از شروع تمرین داد.

بحران در بارسا؛ تنش و درگیری بین بازیکنان و ستین

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بارسا در زمین سلتا که با گل دقیقه 88 یاگو آسپاس رقم خورد، بارسا وارد بحرانی جدید شد. شب گذشته رئال با پیروزی بر اسپانیول فاصله با بارسا را به دو امتیاز افزایش داد و به فاصله شش هفته تا پایان فصل، به نظر می رسد شانس قهرمانی بارسا بسیار کاهش یافته باشد.

 

 

1506593

 

 

نه تنها به دلیل افزایش فاصله با رئال که البته چندان زیاد نیست بلکه به خاطر شرایط حاکم بر رختکن تیم که گفته می شود یک قطع ارتباط کامل بین بازیکنان و اعضای کادر فنی به ایجاد شده است.

بازیکنان بارسا هرگز موافق اخراج ارنستو والورده نبودند و هنوز نتوانسته اند با ایده های کیکه ستین کنار بیایند. به خصوص رفتارهای پرخاشگرانه و تند ادر سارابیا دستیار کیکه ستین نیز مزید  برعلت شده تا بازیکنان بر علیه او دست به شورش بزنند. این از نوع برخورد لیونل مسی با سارابیا در وقت استراحت کوتاه وسط بازی با سلتا نیز مشخص بود.

 

 

1503676

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا امروز در نشست خبری خود تایید کرد که روز گذشته در رختکن با بازیکنانش صحبت کرده است.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، این جلسه بسیار پر تنش بوده و حواشی زیادی هم داشته است. بازیکنان مخالفت قاطع خود با تاکتیک های ستین را به گوش او رساندند و گفتند که با این روش قهرمان نخواهند شد. آنها همچنین از رفتارهای سارابیا نیز گلایه کرده و خواهان برکناری او یا کمتر شدن نقشش روی نیمکت شدند. بازیکنان به ستین گفتند که ترجیح می دهند همچون زمان حضور ارنستو والورده، ارتباطی مستقیم با سرمربی داشته باشند و نه با دستیار او. گفت و گوی طرفین برای مدتی طولانی ادامه داشت اما بر خلاف ادعای امروز ستین، توافقی حاصل نشده و سرمربی همچنان روی ایده های خود اصرار دارد.

 

برخی منابع نیز مدعی شده اند که در صورت ناکامی بارسا در بازی فردا برابر اتلتیکو، ستین ممکن است از کار برکنار شود.

 

 

 

1506591

دیدگاه‌ها