کد خبر : 1692650 | 09 تیر 1399 ساعت 16:25 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین تیاگو در بایرن فرانسوی است

تیاگو آلکانتارا با عدم تمدید قراردادش، به احتمال زیاد از بایرن مونیخ جدا خواهد شد و بایرن بازیکنی هم به جای او جذب نمی کند.

جانشین تیاگو در بایرن فرانسوی است

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا پس از 7 فصل درخشان در بایرن از این باشگاه جدا خواهد شد. پس از عدم تمدید قرارداد، گفته می شود او با لیورپول به توافق رسیده و از فصل بعد برای تیم یورگن کلوپ توپ خواهد زد.

تیاگو تابستان 2013 و با درخواست پپ گواردیولا بود که از بارسا راهی بایرن شد و علی رغم چند مصدومیت سنگین، توانست بازی های بسیار خوبی برای باشگاه آلمانی انجام دهد.

 

 

1507137

 

 

بایرن برای پر کردن جای خالی او دست به خرید بازیکن جدید نخواهد زد. نشریه بیلد در این رابطه ادعا کرد که جانشین ستاره اسپانیایی، مایکل کوئیزانس 20 ساله خواهد بود. بازیکنی فرانسوی که سال گذشته از مونشن گلادباخ به خدمت گرفت شد و در چند بازی آخر فصل بایرن توانست به ترکیب اصلی تیم برسد.

او برابر ولفسبورگ در هفته پایانی بوندسلیگا یک گل زد و یک پاس گل داد تا تحسین روبرت لواندوفسکی را باعث شود:« مایکل جوری بازی کرد انگار سال هاست بازیکن بایرن است. نمایش او مثل ستاره های بزرگ بود.»

کادر فنی بایرن معتقد است با میدان دادن بیشتر به کوئیزانس نیاز به خرید جانشین برای تیاگو نخواهند داشت. بایرن به همین دلیل پیشنهاد مارسی برای جذب قرضی این بازیکن را نیز رد کرده است.

 

دیدگاه‌ها