کد خبر : 1692652 | 09 تیر 1399 ساعت 16:28 | 20.1K بازدید | 4 دیدگاه

شجاع بدون اعتراض حتی بعد از کارت زرد (عکس)

مدافع پرسپولیس روز آرامی را در دیدار با پیکان پشت سر گذاشت و برخلاف گذشته اینبار شاهد بحث و جدل او با داور نبودیم.

شجاع بدون اعتراض حتی بعد از کارت زرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد توصیه‌های کادرفنی به شجاع خلیل زاده در دیدار با پیکان کاملا موثر بوده و این بازیکن باتجربه در روزی که دراگان اسکوچیچ نیز روی سکوها عملکرد و رفتار بازیکنان را زیر نظر داشت، بیشتر سعی در اجرای دستورات تاکتیکی داشت.

 

با توجه به اتفاقاتی که در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال رقم خورده بود، کادرفنی پرسپولیس با جدیت بالایی به بازیکنان تیم توصیه داشتند تا از بحث با داور پرهیز کنند و شرایط را برای دریافت کارت و اخراج از زمین فراهم نکنند. شجاع خلیل زاده که پیش از این بارها در تقابل با تصمیمات داور به شکل معترض ظاهر می‌شد، یکی از بازیکنانی بود که یحیی گل محمدی توصیه اکیدی به او در خصوص رعایت این موضوع داشت.

 

 

خلیل زاده اما در بازی روز گذشته و در حالیکه دراگان اسکوچیچ نیز روی سکوها حاضر بود و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت، با کمترین چالش بازی را به پایان رساند و حتی در زمانی که از زاهدی فر به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت دریافت کرد، بدون توجه به این موضوع و ایجاد حاشیه‌ای، در مسیر ادامه بازی حرکت کرد.

 

مدافع باتجربه سرخپوشان که کیفیت بالایی نیز در طول دوران حضورش در این تیم به نمایش گذاشته، اکنون امیدوار است با دستیابی به سومین قهرمانی خود در این تیم، شانس بازگشت به تیم ملی را نیز برای خود افزایش دهد و باید دید بعد از کی روش و ویلموتس که توجهی به شرایط فنی او نداشتند، آیا دراگان او را به اردوگاه تیم ملی فراخواهد خواند یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها