کد خبر : 1692653 | 09 تیر 1399 ساعت 16:44 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پدرم مربی ام است و همیشه با او مشورت می کنم 

معصومی: داور در اخراج من سخت گیری کرد

عرفان معصومی یکی از بازیکنان خوب و بدون حاشیه نساجی بشمار می رود که در بازی با تراکتور هم در جلوی خط دفاعی و در کنار میری شب خوب و کم اشتباهی را پشت سر گذاشت.

به گزارش"ورزش سه"، عرفان معصومی 24 ساله که بعد از جدایی میلاد سرلک فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب نساجی پیدا کرده حالا در این تیم به مهره قابل اتکایی تبدیل شده و یکی از مهره های اصلی محمود فکری بحساب می آید. البته او به دلیل کارت قرمزی که در بازی با تراکتور دریافت کرد در بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود. 

 

عرفان در خصوص بازی با تراکتور گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. درخانه حریف بازی می کردیم و حریف تیم بزرگ و پرمهره تراکتور بود. در همان دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدیم و این موجب شد حریف از همان ابتدای بازی روی دروازه ما پرفشار بازی کند. ما با ایده هایی که کادر فنی تعریف کرده بود به خوبی توانستیم بازی تراکتور را مهار کنیم. جز در یکی دو صحنه که به تیم حریف موقعیت دادیم در دیگر صحنه ها به خوبی بازی را کنترل کردیم و در نهایت دومین هفته متوالی در تبریز به پیروزی دست پیدا کردیم. باید به این نکته اشاره کنم که در این بازی شایسته پیروزی بودیم. جدا از تلاش فراوانی که دراین بازی داشتیم نزدیک به چند ماه است که سفت و سخت به صورت انفرادی و گروهی تمرین کردیم و از هر نظر برای پیروزی در این بازی آماده شده بودیم. 

 

1507146

 

عرفان در خصوص تغییر و تحولاتی که کادر فنی جدید در تیم ایجاد کرده؛ گفت: کادر فنی گذشته هم برای تیم و تک تک بچه ها زحمت کشید. آقای فکری هم پیش از بازی با ماشین سازی به اردوی ما ملحق شد. در دو سه ماه اخیر فرصت خوبی برای کادر فنی جدید بود که شناخت خوبی نسبت به تیم پیدا کند  و بتوانند ایده های خودرا در تمرینات پیاده کنند. ما تلاش خواهیم کرد بازی به بازی بهتر شویم و در نهایت در جایگاهی قرار بگیریم که شایسته اش هستیم. 

 

هافبک دفاعی تیم نساجی در پاسخ به این سوال که آیا ازعملکرد خودش در این بازی راضی است و دلیل دریافت کارت قرمز از داور چه بوده؟ گفت: دوست ندارم در مورد خودم حرفی بزنم. دراین باره باید کادر فنی نظر بدهند. من همواره سعی می کنم به توصیه های کادر فنی گوش دهم و با همه توان بازی کنم. اما در خصوص اخطارهایی که در این بازی دریافت کردم باید بگویم در صحنه اخطار اول بی ملاحظی کردم اما داور در دادن کارت زرد دوم به من سخت گیری کرد. به همین خاطر یک جلسه محروم شدم و در بازی بعدی که مقابل فولاد خواهد بود در کنار تیم نیستم. خیلی دوست داشتم در این بازی به زمین می آمدم. 

 

عرفان که با این نمایش ها می رود در لیگ برتر به یکی از بازیکنان مورد بحث تبدیل شود حرف هایش را این چنین به پایان برد: از آقای حدادیان – مالک باشگاه و هم چنین آقای امیری مدیر عامل باشگاه تشکر می کنم به این خاطر که در روزهای کرونایی پرواز رفت و برگشتمان چارتر بود. از خانواده ام به خصوص پدر و مادرم تشکر می کنم که در همه این سال ها برای من زحمت کشیدند. مدیون آنها هستم. به خصوص پدرم که مربی من بوده و همواره من را راهنمایی می کند. امیدوارم با دعای خیر آنها و هم چنین تلاشی که می کنم به جایگاه بالاتری برسم.

دیدگاه‌ها