کد خبر : 1692662 | 09 تیر 1399 ساعت 17:15 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی‌کردم در آن هوای گرم با دست پر بوشهر را ترک کنیم

تارتار: به بازیکنانم بی‌مهری شده اما جانانه می‌جنگند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گویدگرمای هوا و عدم تمرکز در دقایق پایانی باعث شده تا تیمش نتواند شاهین بوشهر را شکست بدهد.

تارتار: به بازیکنانم بی‌مهری شده اما جانانه می‌جنگند

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دیدار روز گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل شاهین بوشهر که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، عنوان کرد:‌ بازی دیدنی را شاهد بودیم. 4 گل رد و بدل شد که سهم هر تیم دو گل بود. ما مسابقه را خوب شروع کردیم و گل اول را هم زدیم اما دروازه بان ما اخراج و کارمان سخت شد. در آن هوای مرگ و شرجی بوشهر واقعا خودم فکر نمی‌کردم دست پر از زمین خارج شویم.


وی ادامه داد: بین دو نیمه تغییراتی در ترکیب تیم مان دادیم و سعی کردیم زور خط حمله مان بیشتر شود. خوشبختانه با دو تغییری که انجام دادیم با اینکه بازی مساوی شده بود اما توانستیم گل دوم را نیز بزنیم ولی در ثانیه های پایانی غفلت کردیم و گل خوردیم. ما واقعا در طول بازی موقعیت آنچنانی به تیم خوب شاهین ندادیم. آنها دور برگشت از 5 بازی 10 امتیاز گرفته بودند اما فکر می کنم اگر 10 نفره نمی‌شدیم می توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم اواخر مسابقه شرایط جوی و عدم تمرکز باعث شد گل مساوی را بخوریم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت:‌با وجود اینکه برد را در ثانیه های پایانی از دست دادیم اما از بازیکنانم تشکر می کنم. با اینکه یک یار کمتر داشتیم زحمت زیادی کشیدند تا بتوانیم دست پر از زمین خارج بشویم.


تارتار درباره داوری بازی تاکید کرد: جادارد از تیم داوری و به خصوص آقای حسن اکرمی تشکر کنم. آنها با وجود اینکه از دقیقه 24 ما را 10 نفره کردند اما قضاوت خوبی داشتند و به آنها تبریک می گویم.
وی درباره مشکلات نفت مسجدسلیمان بیان کرد: واقعا خسته شدیم اینقدر راجع به مشکلات صحبت کردیم. ما قبول کردیم به خاطر شخصیت خودمان و البته هواداران عزیزمان با تمام وجود کار کنیم اما انتظار داریم مسئولان هم مشکلات را مرتفع کنند و به قول هایی که دادند عمل شود. قرار بود قبل از سال 99 و شب عید به بازیکنان 10 درصد پول بدهند که این مبلغ هنوز پرداخت نشده است. با این حال بچه ها جانانه می جنگند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.


تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا می توانند جایگاه کنونی نفت در جدول را تاپایان فصل حفظ کنند، گفت: کار سخت است. تیم های پایینی جدول تلاش می‌کنند تا در لیگ باقی بمانند و ما نیز می‌خواهیم در بالای جدول باشیم. تیم خوبی داریم و می‌توانیم این کار را انجام بدهیم. فقط باید بازیکنان انگیزه لازم را داشته باشند. فکر می‌کنم به این نفرات بی مهری شده اما آنقدر بزرگ هستند که به خاطر هواداران هرکاری انجام دهند و هدفشان موفقیت نفت باشد.

 


وی در پایان افزود: دلمان برای هواداران خوب نفت مسجدسلیمان تنگ شده است. اینکه هواداران در ورزشگاه‌ها نیستند فوتبال واقعا بی روح است. با اینکه بازی بعدی مان هم بدون تماشاگر است اما تلاش خواهیم کرد تا در بازی خانگی مقابل ماشین سازی دل این هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها