کد خبر : 1692667 | 09 تیر 1399 ساعت 17:30 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

دلیل اختلاف اینتر و رئال برای انتقال اشرف

اگر انتقال اشرف به اینتر هنوز رسمی نشده به علت اصرار رئال برای گنجاندن یک بند در قرارداد ستاره مراکشی است.

دلیل اختلاف اینتر و رئال برای انتقال اشرف

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، اشرف حکیمی مدافع هافبک مراکشی رئال با اتمام قرارداد قرضی دو ساله خود با بروسیا دورتموند به مادرید باز خواهد گشت ولی به نظر نمی رسد که فصل بعد او را با پیراهن سپید رئال ببینیم. طبق گزارش اسکای اسپوتس ایتالیا اشرف با  40+5 میلیون یورو راهی اینتر خواهد شد در حالی که با توجه به درخشش او در بوندسلیگا، به نظر می رسید در رئال به بازیکنی ثابت تبدیل شود.

 

 

1505861

 

 

اشرف با علم به اینکه زیدان روی دنی کارواخال برای جناح راست تیمش فکر می کند، در نهایت تصمیم گرفت تا فوتبالش را در تیمی غیر از رئال دنبال کند. در ایتالیا بر این اعتقادند که توافق او با اینتر تقریبا قطعی شده و به زودی اشرف رسما بازیکن نراتزوری خواهد شد.

 

به نظر می رسید حبر رسمی شدن انتقال، خیلی زود اعلام شود ولی دو طرف گویا بر سر بندی در قرارداد اختلاف دارند.

رئال که قصد ندارد بازیکن محصول آکادمی خود را به سادگی از دست بدهد، می خواهد بندی در قرارداد گنجانده شود که بر اساس آن، هر زمان اینتر قصد فروش اشرف را داشته باشد، ابتدا به باشگاه مادریدی اطلاع بدهد. رئال در این صورت 72 ساعت وقت خواهد داشت تا رقمی برابر با رقم باشگاه خواهان اشرف را پرداخت کند. به عبارتی رئال در هر صورت نسبت به هر باشگاهی برای جذب اشرف حق تقدم را خواهد داشت. این تنها اختلاف رئال و اینتر است و در صورت حل شدن، ستاره مراکشی رسما بازیکن اینتر خواهد شد.

 

 

1317481

دیدگاه‌ها