کد خبر : 1692668 | 09 تیر 1399 ساعت 17:31 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت 24 ساعته شاهین به میشو !

باشگاه شاهین تا 24 ساعت آینده در مورد آینده سرمربیگری تیم فوتبالش تصمیم گیری خواهد کرد.

فرصت 24 ساعته شاهین به میشو !

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در شرایطی به عنوان مربی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان شرکت کرد که یکی از بخش های مهم صجبتش در اینباره بود که خودش را مربی نمی داند و هنوز میشو سرمربی تیم است.


دیدار روز گذشته شاهین بوشهر برابر نفت مسجد سلیمان یک مسابقه جاندار و پرهیجان بود که با یک امتیاز برای شاهینی ها همراه شد ولی بازیکنان این تیم همچنان در مورد سرمربی آینده خود چیزی نمی دانند.
حالا مسیگر مدیرعامل تیم در آخرین اظهار نظر خود تاکید کرده که اگر میشو تا 24 ساعت دیگر پاسخ دقیقی در مورد بازگشتش به ایران و ادامه هدایت شاهین بوشهر ندهد از کار کنار گذاشته خواهد شد و این موضوع به صورت رسمی پیگیری می شود.


در واقع حالا شاهینی ها تنها 24 ساعت دیگر به سرمربی کروات خود فرصت داده اند و احتمالا از همین حالا به عنوان جانشینی برای او هستند و مربیان ایرانی را زیر نظر گرفته اند.


مدیرعامل شاهین بوشهر در گفتگویی که با تسنیم داشته تاکید کرده که باید از میان مربیان صاحب سبک یا مربیانی که مدیریت قوی‌ای دارند، به زودی یک مربی برای هدایت شاهین در هشت بازی باقی مانده انتخاب شود.


گفتنی است شاهین که با 17 امتیاز رتبه پانزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد، در هفته بیست و سوم باید به مصاف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برود؛ دیداری که احتمالا تکلیف نیمکت شاهین بوشهر مشخص شده است.

دیدگاه‌ها