کد خبر : 1692670 | 09 تیر 1399 ساعت 17:51 | 49.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای اوندا سرو

مقصد بعدی سرمربی اخراجی بارسا مشخص شد

ارنستو والورده سرمربی سابق بارسا که زمستان گذشته جای خود را به کیکه ستین داد فصل بعد راهی والنسیا خواهد شد.

مقصد بعدی سرمربی اخراجی بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده ژانویه گذشته، پس از شکست بارسا از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا و به گمان بسیاری با بی مهری اخراج شد و جای خود را به کیکه ستین داد.

 

 

1507089

 

 

والورده دو سال و نیم سرمربی بارسا بود و این تیم را به دو قهرمانی لالیگا رساند اما از 5 ماه پیش خانه نشین است و به دنبال تیمی برای فصل آینده.

طبق ادعای اوندا سرو، مقصد بعدی او والنسیا خواهد بود و این روزها به دنبال پیدا کردن خانه در این شهر است. والورده جانشین آلبرت سلادس خواهد شد که نتوانسته انتظارات را برآورده کند. سلادس خود در ابتدای فصل جانشین مارسلینو شد که به دلیل اختلاف با پیتر لیم مالک باشگاه، برکنار شده بود.

 

در شروع مجدد لالیگا والنسیا در 5 بازی تنها 4 امتیاز کسب کرده و با رتبه چهارم، 8 امتیاز اختلاف دارد با این حال سلادس که با رختکن تیمش نیز به مشکل برخورد کرده، قصد استعفا ندارد.

والورده پیش از این فصل 13-2012 نیز هدایت والنسیا را در مقطع پایانی برعهده گرفت و توانست ناجی این تیم شود. با او بود که دنی پاره خو بهترین بازی هایش برای والنسیا را به نمایش گذاشت و قطعا انتحاب والورده بازخوردی خوب میان بازیکنان این تیم به خصوص کاپیتانش دنی پاره خو خواهد داشت.

 

 

1506072

دیدگاه‌ها