کد خبر : 1692677 | 09 تیر 1399 ساعت 18:19 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک بارسلونا و پایان دادن به یک شایعه عجیب

آرتور ملو، ستاره برزیلی بارسلونا به شایعات اخیر مبنی بر عدم تمایل به بازی کردن برای این تیم پایان داد.

هافبک بارسلونا و پایان دادن به یک شایعه عجیب

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان، بالاخره معاوضه دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر آرتور ملو و میرالیم پیانیچ نهایی شد و به نظر می رسد به زودی قراردادهای این دو بازیکن امضا خواهد شد. دیروز شایعاتی در مورد عصبانیت هافبک برزیلی بارسلونا از مدیران این تیم و عدم تمایل به بازی کردن در بازی های ادامه فصل بارسلونا منتشر شده بود، اما آرتور ملو امروز رفتاری حرفه ای نشان داد و به همبازیانش اعلام کرد این شایعات صحت ندارد و او می خواهد برای بارسلونا بازی کند.

 

1497346

 

آرتور ملو صبح امروز دوشنبه در ابتدای تمرین با بازیکنان صحبت کرد و هدف او از این کار اعلام وضعیت خود تا پایان فصل به همبازیانش در بارسلونا بود. آرتور پس از تشکیل یک دایره و حضور بازیکنان توضیح داد که او قرارداد خود را با باشگاه یوونتوس امضا کرده است، اما تا پایان فصل در بارسا خواهد ماند تا اینگونه به گمانه زنی ها پایان دهد.

 

حالا بازیکنان بلوگرانا دیگر می داند که دوران حضور آرتور ملو در ترکیب بارسا تمام شده و میرالم پیانیچ راهی این تیم خواهد شد. آرتور روز شنبه بعد از بازی بارلونا مقابل سلتا به سمت تورین پرواز کرد و یکشنبه شب پس از گذراندن تست پزشکی و توافق جدید با یوونتوس دوباره به شهر بارسلون بازگشت.

دیدگاه‌ها