کد خبر : 1692678 | 09 تیر 1399 ساعت 18:32 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

شش فینال رئال و بارسا تا قهرمانی لالیگا

تنها شش هفته به پایان لالیگا باقیمانده و احتمالا تکلیف قهرمانی روز پایانی مشخص خواهد شد.

شش فینال رئال و بارسا تا قهرمانی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو روز پیش با تساوی برابر سلتاویگو در بالائیدوس به نظر می‌رسد از فتح قهرمانی در لالیگا دور شده است. اکنون رئال مادرید با دو امتیاز بیشتر از تیم کاتالانی شانس بیشتری برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارد. 

سفیدپوشان با سه امتیازی که برابر اسپانیول به دست آوردند، اکنون 71 امتیازی هستند و با فاصله دو امتیازی نسبت به بارسا شش هفته را پیش رو دارند(18امتیاز باقی مانده است). هر دو تیم در هفته های پیش رو سه بازی خانگی و سه دیدار خارج از خانه خواهند داشت.

 

 

1506664

 

 

بارسا فردا در نوکمپ به مصاف اتلتیکو مادرید می رود در حالی که رئال هفته 33 در دی استفانو میزبانی از ختافه را برعهده دارد.

سپس هر دو تیم یک بازی دشوار خارج از خانه خواهند داشت. بارسا باید به زمین ویارئال برود و رئال مادرید هم در سن مامس میهمان بیلبائو خواهد بود.

در هفته 35 رئال مادرید میزبان آلاوس است و بارسا هم باید در نوکمپ به مصاف اسپانیول در دربی کاتالونیا برود.

 

 

1506938

 

 

رئال در سه هفته پایانی دو بازی را میهمان خواهد بود. به ترتیب در زمین گرانادا، در ورزشگاه دی استفانو برابر ویارئال و سپس هفته پایانی در ال بوتارکه برابر لگانس قعر جدولی.

بارسا اما در سه هفته پایانی باید به زمین وایادولید برود. سپس در نوکمپ میزبان اوساسوناست و در هفته پایانی هم میهمان آلاوس خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها