کد خبر : 1692703 | 09 تیر 1399 ساعت 19:51 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

استنلی‌ کی‌روش به ترکیب نرسید !

ترکیب سپاهان مقابل گل گهر اعلام شد

امیرقلعه نویی 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر گل گهر اعلام کرد.

ترکیب سپاهان مقابل گل گهر اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس طلایی پوشان با ترکیب زیر راهی این دیدار خواهند شد:


پیام نیازمند- مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده.


مطابق انتظار امیرقلعه نویی از پیام نیازمند در چارچوب دروازه بهره برده است ولی در قلب خط میانی شاهد یک تغییر هستیم و آن هم نیمکت نشین شدن شایان مصلح نسبت به بازی های قبلی طلایی پوشان و حضور مهدی زاده به عنوان زوج جدید محمد طیبی است؛ بازیکنی که در روزهای قبل از شروع ویروس کرونا با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و این روزها آماده حضور در ترکیب اصلی شده است.


در دو پست دفاع راست و چپ مانند روزهای آغازین فصل این سعید آقایی و مرتضی منصوری هستند که علیرغم داشتن رقبای سرشناس به ترکیب اصلی رسیده اند.


در خط میانی سپاهان هم شاهد تغییراتی هستیم  و آن هم بیرون ماندن امید نورافکن به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و از دست دادن جلسات تمرینی است. محمد کریمی به جای نورافکن به ترکیب اصلی رسیده تا در کنار کیانی و سروش رفیعی دو عضو دیگر مثلث میانی طلایی پوشان باشند.


در نهایت شاهد یک اتفاق مهم نیز در بخش هجومی تیم هستیم و آن هم بازگشت سجاد شهباززاده به پست مهاجم هدف است. در واقع امیرقلعه نویی  شهباززاده که در دیدارهای دوستانه نمایش های بسیار خوبی داشت را به استنلی کی روش که دیر به تمرینات اضافه شد، ترجیح داده است ولی مانند سابق محمد محبی و محمدرضا حسینی به ترتیب وینگرهای جپ و راست طلایی پوشان در مصاف با شاگردان مجید جلالی خواهند بود.

دیدگاه‌ها