کد خبر : 1692705 | 09 تیر 1399 ساعت 19:59 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی و بایرن هر دو خودزنی می کنند؟

منچسترسیتی علاقمند است داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ را به عنوان بخشی از قرارداد لروی سانه از این تیم به خدمت بگیرد.

سیتی و بایرن هر دو خودزنی می کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شایعات زیادی در مورد انتقال لروی سانه، وینگر آلمانی و جوان منچسترسیتی به بایرن مونیخ وجود دارد، اما طرفین هنوز به توافق نرسیده اند و با توجه به فاصله فراوان بین خواسته های مالی بایرن و سیتی، ممکن است این انتقال باز هم به تعویق افتاده و به تابستان سال 2021 موکول شود.

 

1507188

 

سیتیزن ها مبلغی در حدود 70 میلیون یورو برای فروش سانه می خواهند، اما مدیران بایرن چنین رقمی را برای بازیکنی که فقط یک سال قرارداد دارد منطقی نمی دانند و علاقه ای به پرداخت بیش از 40 میلیون ندارند. اما نشریه اتلتیک مدعی شد ممکن است نام داوید آلابا وارد معامله شده و اینگونه طرفین با هم به توافق دست یابند.

 

قرارداد داوید آلابا نیز با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال 2021 تمام می شود و آنها نیز هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. البته بایرن مونیخ ترجیح می دهد داوید آلابا را به جای فروش در فصل جاری به سیتی، در تابستان سال بعد رایگان از دست بدهد و یک سال دیگر شانس استفاده از این مهره ارزشمند را داشته باشد. در واقع چنین خطری هر دو تیم را تهدید می کند و احتمال جدایی رایگان لروی سانه و داوید آلابا در تابستان 2021 به صورت رایگان از سیتی و بایرن وجود دارد و به همین دلیل طرفین ممکن است در نهایت به همین توافق رضایت بدهند.

دیدگاه‌ها