کد خبر : 1692723 | 09 تیر 1399 ساعت 20:36 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون بکر:

با کلوپ تبدیل به افسانه لیورپول شدم

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول به تمجید از یورگن کلوپ، سرمربی موفق این تیم پرداخت.

با کلوپ تبدیل به افسانه لیورپول شدم

 

به گزارش "ورزش سه"، در دو سال اخیر آلیسون بکر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب مرسی سایدی ها داشته و از عوامل اصلی موفقیت این تیم لقب گرفته است. لیورپول بارها از غیبت آلیسون بکر خصوصا در لیگ قهرمانان این فصل متضرر شده است. حالا این دروازه بان برزیلی در گفت و گو با وب سایت رسمی لیورپول مدغی شد کلوپ زندگی اش را برای موفقیت این باشگاه وقف کرده است.

 

1507201

 

آلیسون بکر گفت: "حداکثر احترامی که می توانم برای یک شخص قائل باشم را به یورگن کلوپ می گذارم. کلمات زیادی نیست که بتوانم رفتار کلوپ را توصیف کنم و شاید به زبان پرتغالی بتوانم این کار را بهتر انجام دهم. این کلوپ بود که باعث جمع شدن این ترکیب شد، او به من فرصت داد تا به لیورپول بیایم و کاری کرد در قلبم احساس ویژه ای داشته باشم.

 

رئیس در همه موارد برای ما جایگاه ویژه ای دارد، من به این باشگاه و همچنین هواداران فکر می کنم، زیرا کلوپ زندگی خود را برای رسیدن به عناوینی که به دست آورده ایم وقف کرده است. من همیشه به کلوپ احترام می گذارم و احترام فراوانی برای او قائل هستم. همچنین از کلوپ تشکر می کنم که مرا به اینجا آورد و به من فرصتی داد تا در ترکیب لیورپول تبدیل به بازیکنی افسانه ای بشوم."

دیدگاه‌ها