کد خبر : 1692760 | 09 تیر 1399 ساعت 22:24 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

این‌بار حریف شوتی به چارچوب نزد؛

استقلالِ فرهاد کلین شیت نمی‌کند

فرهاد مجیدی در ششمین تجربه حضورش روی نیمکت آبی‌ها در لیگ نوزدهم به دنبال فرار از بحران دو شکست متوالی است.

استقلالِ فرهاد کلین شیت نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه" بعد از جدایی آندره‌آ استراماچونی، حالا امشب فرهاد مجیدی در دوئل با سایپا ششمین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ نوزدهم و بعد از رفتن مرد ایتالیایی را تجربه می‌کند؛ دیداری که دومین تجربه استقلالی‌ها پس از شروع دوباره لیگ نوزدهم و پایان یافتن تعطیلات طولانی مدت، به حساب می‌آید و مجیدی به خوبی می‌داند برد برابر سایپا، چقدر هم در خروج تیمش از بحران روحی-روانی می‌تواند موثر باشد و هم در جدول آن‌ها را به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر کند.

 

اما فرهاد برای دوئل با سایپا و تیمِ جوان ابراهیم صادقی، از لبه خط نمی‌تواند تیمش را مدیریت کند و به دلیل حواشی بازی با فولاد و کارت قرمزی که در دریافت کرد، از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی امشب تیمش را هدایت می‌کند.

 

یکی از معضلات و نکات منفی درباره تیم مجیدی اما بسته نگه نداشتن دروازه است؛ در واقع سید حسین حسینی در این فصل تنها چهار کلین شیت داشته که همگی آن‌ها مرتبط به دوران استراماچونی است و استقلال در 6 دیدار اخیرش با فرهاد مجیدی، کلین شیتی را تجربه نکرده است. آبی‌ها در 22 مسابقه لیگ نوزدهم‌شان، 25 گل دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد خط دفاعی استقلال اوضاع چندان خوبی ندارد.

 

نکته جالب آن‌که امشب سایپایی‌ها شوتی را در چارچوب حسینی نداشتند اما فرشید باقری به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا در روز تولدش حسینی در ثبت کلین شیت، ناکام بماند.

دیدگاه‌ها