کد خبر : 1692771 | 09 تیر 1399 ساعت 22:57 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: در مورد حواشی بارسلونا صحبت نمی کنم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بارسلونا صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

سیمئونه: در مورد حواشی بارسلونا صحبت نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، یک شروع فوق العاده بعد از آغاز مجدد رقابت‌های لالیگا توسط اتلتیکو مادرید باعث شده که این تیم حالا در جمع چهار تیم بالای جدول لالیگا قرار بگیرد و شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده داشته باشد.

 

تیم دیگو سیمونه در نخستین دقایق بامداد روز چهارشنبه در حساس‌ترین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف بارسلونا خواهد رفت. بارسا اخیراً صدر جدول لالیگا را از دست داده و وضعیت داخلی این تیم نیز خیلی خوب به نظر نمی رسد. همچنین امروز اخباری درباره اخراج کیکه ستین نیز به گوش رسید تا بلوگرانا با وضعیتی عجیب پا به تقابل برابر روخی بلانکو بگذارد.

 

 

1507288

 

 

دیگو سیمئونه پیش از بازی تیمش مقابل بارسا گفت: "در مورد وضعیت رختکن سایر تیم ها صحبت نخواهم کرد. فقط در مورد خودمان این موضوع را می دانم که همیشه باید از آن مراقبت کنیم. من باید هیجانات هر فوتبالیست را مدیریت کنم. نکته مهم این است که آنها خوب بازی می کنند و ما مسئولیت بخش عاطفی را بر عهده می گیریم. این همان چیزی است که من آن را مهمترین می دانم."

 

مارکوس یورنته اخیراً فرم فوق العاده ای از خود نشان داده است. سیمئونه در این باره گفت: " نه او لیونل مسی ما نیست. یورنته بازیکن خوب و فروتنی است که حضورش، گزینه‌های زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهد. مهمترین چیز این است که وقتی او 20 دقیقه بازی می کند، گویی مرگ و زندگی تیم به وی بستگی دارد."

 

 

1490211

دیدگاه‌ها