کد خبر : 1692781 | 09 تیر 1399 ساعت 23:18 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال مالکیت بهتری داشت ما ضدحملات قوی تر؛

صادقی: برای گرفتن سه امتیاز از استقلال آمده بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش نمایش خوبی برابر استقلال داشته است.

صادقی: برای گرفتن سه امتیاز از استقلال آمده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی مربی جوان سایپا در پایان دیدار برابر استقلال که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، حرف هایش را اینطور آغاز کرد: استقلال توی ریتم بازی بود و 5 روز قبل بازی کرده بو. گرچه مصدوم و محروم داشت ولی ما بعد از 5 ماه بازی کردیم. در بخش دفاع خوب بودیم ولی در بخش هجومی نه. با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردیم، شرایط خوبی پیدا کردیم. استقلال مالک بازی بود ولی ما  در ضدحملات بهتر بودیم. از بازیکنان تشکر می کنم. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم.


سوال اول از صادقی در رابطه این بود که آیا این تساوی او را راضی می کند. او گفت: با توجه به شرایط بازی و اینکه عقب بودیم، یک امتیاز خوب بود. البته قبل از بازی دنبال سه امتیاز بودیم ولی در مجموع با توجه به اینکه عقب بودیم، خوب بود.


صادقی در پاسخ به سوال بعدی در مورد امیدواری برای ماندن در لیگ برتر بیان کرد: پایین جدول خیلی تیم ها به هم نزدیک هستند. این ما را امیدوار می کند که با چند امتیاز رتبه خودمان را در جدول بهتر کنیم.
سرمربی سایپا در مورد از دست دادن حسین زاده به دلیل پارگی رباط صلیبی و یک بازیکن به دلیل بیماری کرونا اینطور توضیح داد: حسین زاده یکی از بازیکنان خوب ما در نیم فصل اول بود که او را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. امیدوارم امید دره هم که تست کرونای او مثبت بوده خیلی زود به ما اضافه شود.


از صادقی در رابطه با شروع لیگ پرسیدند که او در وکنش به این سوال گفت: قبلا در این مورد صحبت کردیم. این را بسپاریم به تصمیم گیرندگان. شرایط را در نظر بگیرند. اگر می شود برگزار کنند که برگزار شود. این شغل ما است. امیدوارم هیچ خانواده ای درگیر این بیماری است.


از صادقی در مورد اعتراض استقلالی ها به عملکرد داوری پرسیدند و او بیان کرد: این چیزها طبیعی است. برخی مواقع تیم ما و برخی مواقع تیم آنها اعتراض می کرد. این مسائل طبیعی است و مشکلی نیست.

 

دیدگاه‌ها