کد خبر : 1692784 | 09 تیر 1399 ساعت 23:27 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یونایتد و دفاع از نواک جوکوویچ در برابر انتقادات

نمانیا ماتیچ، ستاره صرب منچستریونایتد از هم وطن خود و مرد شماره یک تنیس جهان یعنی نواک جوکوویچ در برابر انتقادات دفاع کرد.

ستاره یونایتد و دفاع از نواک جوکوویچ در برابر انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر چند ورزشکار شرکت کننده در تور آدریا به ویروس کرونا مبتلا شدند و اخیرا مرد شماره یک تنیس دنیا یعنی نوواک جوکوویچ نیز اعلام کرد تست او نیز مثبت بوده و دچار این بیماری همه گیر در جهان شده است.

 

این رویداد در حضور تماشاگران برگزار می‌شد و در واقع تمام قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی را نقض کرد؛ موضوعی که باعث شد انتقادات زیادی به نواک جوکوویچ مطرح شود. هرچند که مرد شماره یک تنیس دنیا بعد از رخ دادن این اتفاق، قویا از همه عذرخواهی کرد.

 

 

1507298

 

 

حالا و در همین رابطه اما ستاره صرب منچستریونایتد و هم وطن نواک جوکوویچ به دفاع از این تنیسور پرداخته است. نمانیا ماتیچ در این باره: " مردم باید درک کنند که اوضاع در صربستان بهتر از اینجا بوده است. مسئولان کشور به همه اجازه دادند هر کاری که می خواهند انجام دهند. همه جا باز بود؛ مراکز خرید و رستوران ها.

 

بنابراین آنها شروع به زندگی عادی کردند زیرا کشور ما به مدت سه ماه و به طور کامل بسته شد. شما اجازه نداشتید در خیابان راه بروید. نمی توانستید خانه خود را ترک کنید. در واقع همه چیز نسبت به انگلیس متفاوت بود. قبل از مسابقات تنیس یک رقابت با حضور 20 هزار نفر برگزار شد اما هیچ کس چیزی نگفت. من فقط می‌خواهم بگویم که نواک هیچ تقصیری ندارد و مطمئن هستم که او هیچ اشتباهی مرتکب نشده است."

دیدگاه‌ها