کد خبر : 1692786 | 09 تیر 1399 ساعت 23:28 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد نکونام بالاتر از آسیایی‌ها (عکس)

شاگردان جواد نکونام توانستند از سد رقیب تبریزی خود در خانه بگذرند و به رده سوم جدول برسند.

به گزارش "ورزش سه"، برای کسب دومین پیروزی متوالی فولادی‌ها در خانه و فولاد آره‌نا، شاگردان نکو باید پذیرای ماشین سازی می‌بودند؛ خیلی زود اما حریف تبریزی فولاد، آن‌ها را غافلگیر کرد و توکلی از تیم سابق‌اش انتقام گرفت و ماشین سازی را پیش انداخت. البته که فرشاد احمد زاده خیلی زود با ضربه سر گل تساوی را زد تا نکونام به دومین کامبک در کم‌تر از یک هفته برای تیمش امیدوار شود.

 

اوضاع دقیقا برای فولادی‌ها به مانند دوئل پرحاشیه‌شان با استقلال پیش رفت و آن‌ها توانستند در نیمه دوم گل برتری را هم وارد دروازه لک کنند و گل‌زن آن‌ها هم کسی جز شیمبای برزیلی نبود؛ کاپیتان فولادی‌ها که توانست به عنوان آقای گلی تیمش در لیگ نوزدهم برسد.

 

1507301

 

اما در واپسین دقایق بازی یک اتفاق عجیب باعث شد تا کاپیتان گلزن فولادی‌ها راهی خط دروازه شود! شهاب گردان که به دنبال حفظ نتیجه بود، در دقیقه 88 سرانجام کاسه صبر داور را لبریز کرد و در شروع مجدد بازی تعلل زیادی داشت و باعث شد تا دو اخطار پیاپی را سیدرضا مهدوی به او بدهد و با کارت قرمز از زمین اخراجش کند؛ هر چند احسان مرادیان ذخیره گردان روی نیمکت نشسته بود اما نکونام پنج تعویض‌اش را انجام داده بود و نمی‌توانست او را به میدان بفرستد.

 

1507300

 

اتفاقی که باعث شد تا لوسیانو پریرا که گل برتری تیمش را هم در دوئل امشب زده بود، راهی دروازه شود و دقایق پایانی را در درون دروازه تجربه کند؛ تجربه‌ای جالب توجه برای مهاجم کهنه‌کار سرخ‌پوشان اهوازی و اتفاقاتی باور نکردنی که در شب دومین برد و البته دومین کامبک‌ متوالی فولادی در فولاد آره‌نا خالی از تماشاگر رخ داد.


در نهایت این بازی با نتیجه 2-1 به نفع فولاد تمام شد تا آنها بالاتر از استقلال و تراکتور و شهرخودرو موقعیتی عالی برای خود دست و پا کرده باشند.

دیدگاه‌ها