کد خبر : 1692813 | 10 تیر 1399 ساعت 01:08 | 85.8K بازدید | 16 دیدگاه

نهادهای ذیصلاح حتما ورود کنند

ابوالقاسم‌پور: مجیدی وجودش را نداشت اسم بیاورد

یکی از چهره های جنجالی هفته گذشته فوتبال ایران، بهنام ابوالقاسم پور بود؛ کسی که در لیگ برتر سمت خاصی ندارد اما در دوئل استقلال و فولاد، پایش به پرونده حواشی این بازی توسط فرهاد مجیدی باز شد.

ابوالقاسم‌پور: مجیدی  وجودش را نداشت اسم بیاورد

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت قریب به یک هفته از دوئل استقلال و فولاد، همچنان حواشی این مسابقه ادامه دارد و امشب در برنامه فوتبال برتر، فاز تازه‌ای از حواشی و درگیری‌های مرتبط به این مسابقه کلید خورد؛ بهنام ابوالقاسم پور که درباره اتهامی غیرمستقیمی که به او نسبت داده شده ، امشب در تلویزیون واکنش نشان داد و تاثیرگذاری روابط کاری‌اش در قضاوت سیدعلی را قویا رد کرد.

 

او گفت: کسی که بخواهد تهمت بزند، وجود این را نداشت که اسم بیاورد و این که اسم من مطرح شد، تحلیل رسانه‌ها و جراید بود؛ من افتخار می‌کنم که فامیل آقای نکونام هستم و الان با ایشان فامیل نشدم بلکه از بچگی با هم بزرگ شدیم. درباره صحبت‌هایی که مطرح شده اولا باید بگویم من سال 84 وارد شهرداری شدم اما آقای سیدعلی سال 87 آمد و دوماً این‌که افتخار می‌کنم که در زمانی که امکانش بود نزدیک به 500 نفر را سرکار آوردم و به شهرداری معرفی کردم و افتخار می‌کنم توانسته‌ام به مردم کمک کنم!

او درباره کنایه پست اینستاگرامی هم توضیح داد: خیلی دوست دارم دستگاه‌های نظارتی ورود کنند و هم حراست و بازرسی روی پرسنل‌شان بررسی دارند و امیدوارم دستگاه‌ها ورود کنند و بیایند ببینند ایشان چه گفته‌اند و اطلاع رسانی کنند و اثبات کنند؛ سیدعلی از داوران خوب است البته که من با ایشان سابقه دعوا دارم اما عکسی که از ما منتشر شده است به 3 سال قبل باز می‌گردد. به خوبی خاطرم نیست کدام مسابقه بود اما آن عکس، در واقع آشتی‌کنان بین من و آقای سید علی بود چرا که ما باهم همکار بودیم و همان زمان هم مخالف انتشار عکس بودم و بدانید که هیچ‌وقت شرافتم را نمی‌فروشم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره کلمه رستوران پست مجیدی و ارتباطش با او افزود: خدا می‌داند 5 ماه است رستوران نرفته‌ام و کرونا آمده و رستوران‌ها تعطیل است؛ اینکه می‌گویند نکونام گفته سیدعلی را داور بازی کنند داوری‌هایی هم که آقای سیدعلی برای استقلال و فولاد انجام داده مشخص است، قضاوت یک بازی در لیگ نوزدهم آن‌هم برابر ذوب آهن را برای فولاد سوت زده که فولاد در آن بازی، بازنده از میدان خارج شد!

او گریزی هم به برنامه صبحگاهی شبکه سه که میهمان‌اش حمید درخشان بود زد و گفت: آقای واعظی مجری برنامه سعی داشت تا با پخش چندباره فیلم بازی پرسپولیس و پیکان به حمید درخشان نشان دهد که اشتباه وحید شیخ ویسی تبانی بوده است؛ متاسفانه عده‌ای برای هر مسئله‌ای می‌خواهند بگویند قمار و شرط بندی رخ داده است و کار خلافی صورت گرفته است؛ اما بدانید که من شرافتم را نمی‌فروشم و سرم بالاست و هر کسی هم خواست بیاید من پاسخگو هستم.

 

او در بخش پایانی صحبتش ادامه داد: اگر روزی گفتند ابوالقاسم پور در فوتبال به کسی کمک کرده است بیاید تا من پاسخ بدهم؛ امیدوارم بررسی شود و الکی آقایان کد ندهند، چرا که ما هم می‌توانیم خیلی کدها را بدهیم و کدها زیاد است. آقای مجیدی هم خیلی جاها می‌رود ...اولا این‌که دنیا ارزش این کارها را ندارد و دوماً اینکه من اگر کاری از دستم بربیاید برای کمک به مردم انجام می‌دهم و این خصلت من را همه دوستانم می‌دانند که اگر بتوانم کمکی انجام بدهم، دریغی ندارم.

دیدگاه‌ها