کد خبر : 1692819 | 10 تیر 1399 ساعت 08:00 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

افتخار می‌کنم به رکورد شمسایی رسیدم

جاوید: از بازی در لیگ ایران پشیمان نیستم

آقای گل لیگ برتر فوتسال کیفیت لیگ ایران را بالا دانست و گفت: به خاطر بازی در لیگ ایران ضرر مالی زیادی کردم اما اصلا پشیمان نیستم.

جاوید: از بازی در لیگ ایران پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهدی جاوید، آقای گل لیگ برتر فوتسال که همراه با تیم مس سونگون قهرمان این رقابت‌ها هم شد در مورد این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: این فصل هم مثل فصل گذشته دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با سایر مدعیان فاصله‌ داشتند و هر چند تیم‌هایی مثل فرش آرای مشهد یا سن ایچ ساوه سعی کردند خودشان را به این دو تیم نزدیک کنند اما پیش‌بینی‌ها درست بود و این دو تیم به فینال رسیدند و در دو بازی فینال این تیم مس بود که کم اشتباه‌تر ظاهر شد و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

او که سال قبل در تیم گیتی پسند توپ می‌زد و در فینال به مس باخت در مورد تفاوت فصل گذشته و این فصل خاطرنشان کرد: در فصل قبل گیتی‌پسند تمامی رکوردها را از آن خود کرده بود و فاصله امتیازی زیادی با مس هم داشت اما در پنج شش دقیقه پایانی بازی در اصفهان اتفاقاتی افتاد که گیتی‌پسند بازی برده را باخت و نتوانست قهرمان شود. امسال اما تمام رکوردها به مس رسید و توانست قهرمانی را هم از آن خود کند.

 

آقای گل لیگ برتر فوتسال در مورد کسب این عنوان برای چهارمین فصل پیاپی و رسیدن به رکورد وحید شمسایی گفت: اتفاق خوبی است که در کنار قهرمانی توانستم آقای گلی را هم کسب کنم. یک‌بار دیگر هم طعم این اتفاق را در گیتی‌پسند چشیده بودم. وحید شمسایی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتسال ما و الگوی بسیاری از بازیکنان است و افتخار بزرگی است که به رکورد شمسایی رسیدم. زمانی که در تاسیسات دریایی شاگرد ایشان بودم مشوق من در آقای گلی بودند و همان فصل هم آقای گل شدم.

 

جاوید در مورد اتفاقات حاشیه‌ای بازی فینال لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: کسانی که این اتفاقات را از نزدیک دیدند می‌توانند نظر بدهند. من در رختکن بودم و متوجه درگیری‌ها نشدم اما دیدم که نیروی انتظامی در حال مداخله است ولی اصل ماجرا را نمی‌دانم.

 

این بازیکن در مورد حذف پلی‌آف از فصل آینده لیگ برتر فوتسال تاکید کرد: پلی‌آف خوبی‌هایی داشت اما مسوولان در دو سال برگزاری آن نتوانستند عدالت را رعایت کنند و به نظرم در حق تیم صدرنشین در هر دو دوره اجحاف شد. فصل قبل هیچ پوئنی برای گیتی‌پسند در نظر نگرفتند و بازی برگشت را باخت و قهرمان نشد و این فصل هم مس سونگون شرایط ویژه‌ای نداشت و حتی تا آستانه شکست هم پیش رفتیم. در همه جای دنیا برای تیم صدرنشین امتیازات ویژه‌ای قائلند اما این سبک فینال را از خودشان اختراع کردند. پلی‎‌آف برای میانه جدولی‌ها هم خوب بود و حرف و حدیث‌هایی که در مورد تبانی می‌شد را هم شاهد نبودیم. روی هم رفته فکر می‌کنم مسوولان نتوانستند به خوبی پلی‌آف را اجرا کنند  و برداشتن آن در مجموع اتفاق خوبی است.

 

1247473

 

وی که در برهه‌ای با آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال به مشکل خورده بود درباره انتقاداتی که از او داشت گفت: انتقادات من شخصی نبود و بهتر بود که ایشان می‌پذیرفت. انتقاداتم به پلی‌آف حرف شخصی من نیست و حرف تمام دنیاست و معتقدم با این شیوه عدالت رعایت نمی‌شود. البته به جابری برای برگزاری لیگ خسته نباشید گفته و از او تشکر می‌کنم.

 

این ملی پوش فوتسال ایران در مورد این که احتمال دارد برای فصل آینده لژیونر شود، گفت: لیگ ایران جزو پنج لیگ برتر دنیاست و از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد. اگر برای من پول مهم بود به پیشنهاداتی که از لیگ‌های سطح پایین داشتم جواب می‌دادم اما با وجودی که این سال‌ها از لحاظ مالی ضرر کردم اما فوتسال و آمادگی فنی خودم برایم مهم‌تر بوده و به همین خاطر در ایران ماندم و اصلا پشیمان نیستم. البته زمستان سال قبل پیشنهادی از لوانته اسپانیا داشتم که به خاطر شرایط مس در لیگ برتر ماندم و فکر می‌کنم به خاطر سن و سالم دیگر این پیشنهاد به من داده نشود. من بازی در اسپانیا را سطح بالا می‌دانم ولی شاید برای مقطع کوتاهی یار کمکی به تیم‌های دیگری هم بروم.

 

جاوید در مورد ماندن یا جدایی‌اش از مس سونگون گفت: هنوز زود است در این باره تصمیم بگیرم. دو پیشنهاد خارجی دارم که احتمال پاسخ مثبت به آن کم است ضمن این که مدیریت مس به تمامی تعهدات خود عمل کردند و شرایط خوبی داشتم.

 

این بازیکن تیم ملی در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا در مورد وضعیت تیم ملی تصریح کرد: هنوز تاریخ دقیق فوتسال قهرمانی آسیا مشخص نشده است اما ما کار سختی در این دوره داریم. ژاپن تیم بسیار خوبی دارد که شاکله اصلی آن را ناگویا ژاپن تشکیل می‌دهد و سایر تیم‌ها هم چون انتخابی جام جهانی هست با انگیزه وارد مسابقات می‌شوند. امیدوارم اردوهای با کیفیت و با امکانات خوب برگزار شود تا ملی پوشان با آمادگی وارد مسابقات شوند.

دیدگاه‌ها