کد خبر : 1692824 | 10 تیر 1399 ساعت 08:45 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

شیرکوند: تیم هوشمندانه‌ای بستیم

برای حضور درجام باشگاه‌های آسیامصمم هستیم

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین درباره حضور در مسابقات لیگ برتر گفت: تیم هوشمندانه ای بسته ایم و پیش باخته نیستیم.

برای حضور درجام باشگاه‌های آسیامصمم هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، احسن الله شیرکوند درباره حضور تیم شهرداری ورامین در رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: هفته پیش در روز مقرر با ارسال نامه رسمی برای حضور در مسابقات لیگ برتر اعلام آمادگی کردیم. با برخی از بازیکنان قرارداد بستیم و طی امروز و فردا نیز با تلفیقی از بازیکنان بومی و جوان تیم را خواهیم بست.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در فصل نقل و انتقالات دیر عمل کردند، افزود: شاید در فصل نقل و انتقالات خوب و محکم عمل نکردیم. البته طبیعی هم بود به دلیل بیماری کرونا و شرایط جامعه، در این موضوع بی تأثیر نبود.

 

شیرکوند گفت: متأسفانه بخشی از آن شاید به دلیل عملکرد خودمان بود و مقداری نیز تحت تأثیر بازیکنانی بود که شاید تصور می کردیم به تیم ارق داشتند اما پول برای آنها حرف نخست را می زد.

 

وی درباره حضور خودش به عنوان بازیکن شهرداری ورامین اظهارداشت: بله؛ امسال نیز برای تیم بازی خواهم کرد.

 

رئیس هیئت والیبال ورامین در ادامه درباره حضور تیم شهرداری ورامین در مسابقات جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: روز یکشنبه با اعضای شورای شهر، مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم جلسه ای برگزار کردیم و برای حضور در جام باشگاه های آسیا مصمم هستیم. در حال انجام کارها برای تسویه بدهی هستیم. به دلیل این که این بدهی خارج از بودجه بود، کمی با مشکل مواجه شدیم البته بخشی از آن را با کمک های مردم فراهم کردیم و بخش دیگر را با راهکارهای مدیرعامل و شورای شهر پیش خواهیم برد.

 

شیرکوند درباره هدف تیم شهرداری ورامین در مسابقات گفت: در دو سال گذشته که تیم قهرمان و در صدر جدول مسابقات قرار داشت، بیشترین هدف ما رضایت مردم و تماشاگران بود. این شعار نیست. برای فصل جدید تیم با تلفیقی از جوانان و بازیکنان بومی در مسابقات حضور خواهند داشت، دو سه بازیکن پدیده نیز داریم. هدف ورزش لذت بردن است زمانی که همه ستاره ها در یک تیم حضور داشته باشند، قهرمانی دیگر لطفی ندارد. بیشتر هدف ایجاد نشاط و هیجان مردم است و سعی ما بر این می باشد.

 

وی  افزود: صد درصد تیمی که برای حضور در مسابقات مهیا می کنیم از پیش باخته نیست و تلاش را برای بازی های خوب انجام خواهند داد. تیمی هوشمندانه بسته ایم. بازیکنان بی نام و نشان نیستند و تجربه خوبی دارند. پدیده هایی که سال گذشته در تیم حضور داشتند، امسال فرصت دارند تا خود را به مردم نشان دهند.

 

وی گفت: از شورای شهر، مسئولان شهر تشکر می کنم. تیم متعلق به هواداران است. زمانی که انرژی مثبت مردم و مسئولان پشت تیم باشد، فکر کنم بتوانیم کارهای مهمی را انجام بدهیم و به عنوان شگفتی در مسابقات باشیم.

دیدگاه‌ها