کد خبر : 1692825 | 10 تیر 1399 ساعت 10:47 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

5 کاندیدای میزبانی جام ملت ها مشخص شدند

5 کاندیدای میزبانی جام ملت ها 2027 آسیا مشخص شدند که نام ایران هم در بین نامزدهای میزبانی این رقابت ها قرار گرفته است.

5 کاندیدای میزبانی جام ملت ها مشخص شدند 

به گزارش "ورزش سه"، امروز آخرین مهلت برای ارایه مدارک به منظور آمادگی برای میزبانی جام ملت های 2027 آسیا است که 5 کشور مدارک خود را کامل کرده اند. چهار کشور جز ایران کشورهای  عربستان، قطر، هند و ازبکستان هستند. 

 

هند در سال های اخیر میزبان جام جهانی زیر 17 سال در سال 2017 بوده. همان جام جهانی نوجوانان که این امتیاز از سوی فیفا به این کشور اعطا شد. قطر هم قرار است جام جهانی 2022 را برگزار کند. روزنامه های قطری به خصوص الوطن امروز در گزارشی که به همین بهانه منتشر کرد نوشت قطر شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا برای تصاحب امتیاز میزبانی دارد به این خاطر که در برگزاری بازی های بین المللی تجربه بیشتری دارد و به زودی جام جهانی 2022 را میزبانی خواهد کرد. 

 

عربستان و ازبکستان از نظر امکانات سخت افزاری شرایط خوبی برای برگزاری بازی ها دارند. ازبک ها به زودی قرار است میزبان جام ملت های جوانان در تاشکند باشند که این بازی ها مهر ماه امسال برگزار خواهد شد. در صورتی که هند و یا ایران میزبان جام ملت ها شوند باید با کمک کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه ایجاد امکانات سخت افزاری و در سال های پیش رو گام های محکمی بردارند.

دیدگاه‌ها