کد خبر : 1692828 | 10 تیر 1399 ساعت 08:59 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

راز دوندگی بی‌امان فولاد: بدنسازی لالیگایی(عکس)

یوسو بدنساز سابق تیم اوساسونا در لالیگا، همراه با جواد نکونام در تیم فولاد حضور دارد.

به گزارش ورزش سه، فولادخوزستان از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ‌برتر موفق شد تا برابر ماشین‌سازی با نتیجه دو بر یک پیروز شود، نکته جالب این بود که قرمزپوشان اهوازی به مانند بازی قبل برابر استقلال ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه بازی همه‌کاره میدان بودند و موفق شدند تا با کام‌بک شیرین سه امتیاز را مال خود کنند.

 

1507353

 

از نکات ویژه تیم فولاد میزان دوندگی بالای بازیکنان این تیم است، اردوی خوب در تهران و البته ادامه تمرینات در اهواز باعث شده تا فولاد یک تیم فوق‌العاده از نظر آمادگی بدنی داشته باشد که آنرا مدیون یوسو مربی بدنساز اسپانیایی خود است. یوسو که در اوساسونا حضور داشت و مربی جواد نکونام در لالیگا بود، از زمان مربی‌گری وی کنارش است و او را در تیم‌های خونه به خونه، نساجی و این‌فصل در فولاد همراهی می‌کند. 

 

تمرینات بدنسازی مطابق با دانش روز جهان و البته استفاده از جی‌پی اس پیشرفته که مورد استفاده تیم‌های بارسلونا، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و تیم‌ملی اسپانیا قرار می‌گیرد و دانش استفاده از آن باعث شده تا قرمزپوشان علی‌رغم تعطیلی چهارماهه اما از نظر بدنی وضعیت مطلوبی داشته باشند که این به فولاد در راه رسیدن به هدف‌های خود کمک شایانی خواهد کرد.

عکس: مسعود اکبری

 

1507352

دیدگاه‌ها