کد خبر : 1692836 | 10 تیر 1399 ساعت 09:20 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: سرمربی والنسیا اخراج شد

باشگاه والنسیا سرمربی خود آلبرت سلادس را اخراج کرد و دستیار او وورو را برای ششمین بار به عنوان سرمربی این باشگاه منصوب کرد.

رسمی: سرمربی والنسیا اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه والنسیا اعلام کرد سرمربی خود آلبرت سلادس را اخراج کرده و دستیار او، وورو، را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است. وروو در باشگاه والنسیا نام آشنایی است و پیش از این پنج بار دیگر سرمربی والنسیا بوده. وروو به این ترتیب ششمین دوره حضور خود روی نیمکت والنسیا به عنوان سرمربی را تجربه می‌کند.

 

1507362

 

وروو که تا دیروز به عنوان دستیار سلادس روی نیمکت والنسیا می‌نشست به صورت موقت و تا پایان فصل 2019-2020 سرمربی این تیم خواهد بود.

 

وروو به مدت 9 سال بازیکن والنسیا بوده و در دوره‌های گذشته که هدایت والنسیا را به عنوان سرمربی موقت به عهده داشته از 36 بازی در 18 بازی به پیروزی رسیده است.

 

والنسیا از زمان شروع مجدد لالیگا در دوران پساکرونا، پنج بازی انجام داده و تنها یک پیروزی بدست آورده است. از این گذشته والنسیا در 13 بازی اخیر خود در رقابتهای مختلف تنها دو بار پیروز شده‌اند. این نتایج ضعیف سرانجام طاقت مدیران والنسیا را طاق کرد و باعث شد سلادس درحالیکه چند بازی به پایان فصل باقی مانده اخراج شود.

 

1507360

 

کمی بعد از اعلام رسمی اخراج سلادس توسط باشگاه، والنسیا همچین اعلام کرد که مدیر ورزشی‌اش، سزار سانچس استعفا داده است. به نظر می‌رسد این باشگاه اسپانیایی تغییرات قابل توجهی را از سر خواهد گذراند. والنسیا در بازی بعدی خود در لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها