کد خبر : 1692866 | 10 تیر 1399 ساعت 12:04 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپو و سیمونه از فصل آینده در سری آ

درخشش طالع برادران اینزاگی؛ این بار در کسوت مربی

طالع برادران اینزاگی بار دیگر در فوتبال ایتالیا در مسیر صعود قرار دارد و این دو بعد از سالها، این بار در کسوت مربی در سپهر فوتبال ایتالیا شروع به درخشش کرده‌اند.

درخشش طالع برادران اینزاگی؛ این بار در کسوت مربی

به گزارش "ورزش سه"، از روزهایی که برادران اینزاگی، فیلیپو و سیمونه، به عنوان فوتبالیست در فوتبال ایتالیا می‌درخشیدن می‌گذرد. دوست‌داران فوتبال از این دو برادر خاطرات زیادی دارند اما حالا فیلیپو و سیمونه در کسوتی دیگر، در کسوت سرمربی، شروع به درخشیدن در سپهر فوتبال ایتالیا کرده‌اند.

 

1507425

 

از بین دو برادر، اولین کسی که به عنوان مربی شروع به درخشیدن کرد سیمونه بود که به عنوان سرمربی لاتزیو فصلی درخشان را پشت سر گذاشت. شاگردان سیمونه اینزاگی این روزها که 28 هفته از فصل سری آ سپری شده تنها با اختلاف چهار امتیاز، یوونتوس صدرنشین را تعقیب می‌کنند و 10 هفته مانده به پایان فصل، برای قهرمانی شانس دارند.

 

 

اما فیلیپو که به نظر می‌رسید در کسوت مربی به اندازه برادرش موفق نیست چرا که هدایت تیم دسته‌دومی بنونتو را به عهده داشت، حالا با رساندن تیمش به فصل آتی سری آ دست به کاری بزرگ زده است. شاگردان فیلیپو دیروز در حالی صعودشان به سری آ را قطعی کردند که هنوز هفت هفته از رقابتهای این فصل سری ب باقی مانده است.

 

1507424

 

شاگردان فیلیپو اینزاگی با اقتدار کامل توانستند حضورشان در فصل آینده سری آ را قطعی کنند. آنها از 31 بازی خود در سری ب 23 بار به پیروزی رسیده و تنها یک بار شکست خورده‌اند. بنونتو در حالی صدرنشین این لیگ است که با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌هایش، دو تیم کورتونه و سیتادلا 24 امتیاز فاصله دارد.

 

در تاریخ فوتبال ایتالیا تنها تیمی که موفق شده مثل بنونتو هفت مانده به پایان سری ب جواز صعود به سری آ را بدست بیاورد آسکولی بوده که در فصل 1977-1978 موفق به ثبت این رکورد شده است. بنوونتو برای اولین بار در تاریخ این باشگاه سه سال پیش به سری آ صعود کرد ولی در همان فصل اول با شکست پیاپی در 14 بازی اول خود، کارش به سقوط فوری به دسته پایین‌تر کشید.

 

1507434

 

فیلیپو اینزاگی که در کارنامه مربی‌گری خود هدایت باشگاه‌هایی مثل آث میلان و بولونیا را هم دارد، 12 ماه پیش سکان هدایت بنونتو را بدست گرفت. فیلیپو اخیرا در یک مصاحبه به تحسین برادرش سیمونه پرداخت و او را مربی بهتری دانست. فیلیپو گفته بود:" سیمونه در همه چیز از من بهتر است. من فقط می‌توانم از سیمونه یاد بگیرم. او یک مربی مدرن است و تماشای فوتبال لاتزیوی او واقعا لذت‌بخش است".

 

 

 

دیدگاه‌ها