کد خبر : 1692871 | 10 تیر 1399 ساعت 12:46 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

ساری: می‌ترسم خستگی رونالدو و دیبالا را مصدوم کند

ساری سرمربی یوونتوس می‌گوید نگران است که استفاده طولانی‌مدت از رونالدو و دیبالا در بازی‌های آتی، در این روزهای حساس از فصل برای یوونتوس مشکل‌ساز شود.

ساری: می‌ترسم خستگی رونالدو و دیبالا را مصدوم کند

به گزارش "ورزش سه"، ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس می‌گوید مایل است هر چه بیشتر از دو ستاره بزرگ تیمش کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا استفاده کند ولی نگران وضعیت آمادگی جسمانی آنها در ادامه فصل است. ساری می‌گوید هم رونالدو و هم دیبالا می‌توانند در بازی بعدی یووه مقابل جنوا به صورت فیکس بازی کنند ولی او قصد ندارد با استفاده بیش از حد از آنها برایشان مشکل‌ساز شود.

 

1507432

 

یوونتوس در روزهای آتی برنامه فشرده‌ای دارد. آنها امروز به مصاف جنوا رفته و چهار روز بعد هم میزبان تورینو هستند. رونالدو در دوران پساکرونا در چهار بازی یوونتوس از ابتدا تا انتها در زمین بوده و دیبالا هم در همه این بازی‌ها فیکس بوده است.

 

ساری در آستانه بازی امروز مقابل جنوا گفت:" احتمال اینکه رونالدو و دیبالا در مقابل جنوا هم فیکس باشند بالا است. ولی شکی نیست که اگر این دو در همه بازی‌ها به میدان بروند دو سه بازی بعد ممکن است دچار مشکل شوند. ولی در حال حاضر به نظر من شانس مشکل پیدا کردن آنها در اثر خستگی فعلا کم است".

 

سرمربی یووه در ادامه گفت:" ولی در بلند مدت ما باید ایگواین را دوباره آماده در اختیار داشته باشیم. در این صورت او می‌تواند بخش مهمی از این مشکلات ما را حل کند".

 

 

دیدگاه‌ها