کد خبر : 1692885 | 10 تیر 1399 ساعت 14:09 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک؛ دربی مسی ها با طعم قهرمانی و صعود

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امشب ایستگاه بیست و هفتم می شود.

لیگ یک؛ دربی مسی ها با طعم قهرمانی و صعود

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی امشب دربی مسی ها را شاهد خواهیم بود. در جالب ترین شرایط. مس کرمان میزبان است و مس رفسنجان میهمان؛ با این تفاوت که تیم محمد ربیعی یعنی مس رفسنجان با 53 امتیاز صدرنشین است و در بین تیم های مدعی بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. مس کرمان هم با مجتبی حسینی و با 46 امتیاز دوم است. این تیم از سوی دیگر رقبا تهدید می شود و به طور حتم اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد هیچ بعید نیست موقعیت خود را از دست بدهد. در حالی که خیال مس رفسنجان از بابت صدرنشینی راحت است و اگر سه امتیاز این بازی را از دست بدهد باز در صدر باقی می ماند. هر چند مس رفسنجان می کوشد با ادامه روند امتیاز گیری پیش از پایان لیگ یک قهرمان شود و در نهایت به لیگ برتر صعود کند.

 

خوشه طلایی تیم سوم جدول که بار دیگر محسن عاشوری را به عنوان سرمربی بر بالای سر خود خواهد دید در خانه تیم داماش به میدان می رود. خوشه طلایی برای مدعی ماندن باید دست پر میدان را ترک کند در غیر اینصورت سخت است که موقعیتش در رده سوم جدول حفظ شود. خوشه طلایی حتی این شانس را دارد در صورت پیروزی در این دیدار و امتیازدهی مس کرمان در بازی با مس رفسنجان به رده دوم جدول صعود کند. این می تواند بهترین انگیزه برای ساوه ای ها برای پیروزی در رشت باشد. البته که داماش میزبان حریف آسانی برای میهمان مدعی خود نخواهد بود.

 

آلومینیوم اراک که هم امتیاز با خوشه طلایی است و تنها یک امتیاز کمتر از تیم دوم یعنی مس کرمان اندوخته در خانه پذیرای شهرداری تبریز خواهد بود و به نظر می رسد شب آسانی برای پیروزی در این دیدار خواهد داشت. آلومینیوم با پیروزی در این دیدار مدعی باقی خواهد ماند. دست کم به عنوان دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر. هر چند شهرداری تبریز در بازی های اخیر متزلزل ظاهر شده اما شاید بعد از دوران کرونایی با تمریناتی که پشت سر گذاشته به تیم بهتری تبدیل شده باشد. از سویی این تیم برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کند؛ هر چند شانس خیلی کمی دارد.

 

دیگر مدعی بازی های این فصل نود ارومیه است که امشب در خانه تیم آرمان گهر به میدان می رود. با توجه به کثرت مدعیان نود برای امیدوار ماندن به صعود باید با نیت پیروزی وارد میدان شود. آرمان گهر اما نه داعیه صعود دارد و نه به طور جدی خطر سقوط را احساس می کند. از اینرو انتظار می رود بدون دغدغه خاطر از میهمان مدعی خود پذیرایی کند.

 

برنامه بازی های امشب از این قرار است:

 

19:15 مس کرمان - مس رفسنجان  
19:15 آرمان گهر- نود ارومیه  
19:30 قشقایی شیراز-  سپیدرود رشت  
19:50 گل ریحان البرز- فجر سپاسی  
19:50 رایکا بابل - نیروی زمینی  
19:50 هوادار- استقلال خوزستان  
19:55آلومینیوم اراک - شهرداری تبریز  
20: داماش گیلان - خوشه طلایی ساوه  
20: ملوان - بادران تهران

دیدگاه‌ها