کد خبر : 1692894 | 10 تیر 1399 ساعت 14:48 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت کرونایی است همه جا مشکل مالی هست

استیلی: بازیکن‌های پرسپولیس سعه صدر داشته باشند

استیلی اعلام کرد که از پذیرش پست سرمربیگری تیم ملی جوانان انصراف داده است.

 استیلی: بازیکن‌های پرسپولیس سعه صدر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی طی مصاحبه ای که جلوی درب فدراسیون فوتبال انجام داد، ضمن تشکر از کمیته فنی فدراسیون، اعلام کرد به دلیل عدم شناخت کافی از بازیکنان جوانان، از پذیرش پست سرمربیگری تیم ملی جوانان انصراف داده است.


استیلی در خصوص سایر گزینه های سرمربیگری تیم ملی جوانان اعلام کرد که با توجه به همزمانی دیدارهای تیم ملی جوانان و بزرگسالان، فدراسیون فوتبال گزینه هایی در دست دارد و در پی انتخاب هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی جوانان است و در نهایت کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.


استیلی در خصوص افزایش میزان مصدومیت های بازیکنان بعد از شروع مجدد رقابت های لیگ برتر ایران گفت: خوشبختانه همچون سایر کشورهای دنیا، لیگ برتر ما نیز آغاز شده است و اگر این اتفاق رخ نمیداد، فوتبال کشورمان در سطح تیم های ملی و باشگاهی در آسیا دچار مشکلاتی می شد. البته باید در این زمینه بازیکنان و مربیان همه ی تیم ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا سلامت همگی حفظ شود.


پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در خصوص پست اینستاگرامی که دیشب سیدجلال حسینی منتشر کرد افزود: مشکلات مالی برای همه ی تیمها از جمله استقلال و پرسپولیس وجود دارد و مدیریت باشگاه باید به تعهداتی که به بازیکنان پرسپولیس داده است، عمل کند ولی نباید از ذکر این نکته غافل شد که پس از ورود ویروس کرونا به ایران، مشکلات مالی نه تنها در حوزه فوتبال، بلکه در تمامی بخش های جامعه قابل مشاهده است و بازیکنان بهتر است ضمن داشتن سعه صدر در این زمینه، به عشق هواداران تیم هایشان پای به زمین مسابقه بگذارند. استیلی خاطر نشان کرد: ان شالله که مدیریت باشگاه پرسپولیس بتواند با تکیه بر داشتن اسپانسرهایی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند، به تعهدات خود جامه ی عمل بپوشاند. چرا که هم اکنون پس از شروع مجدد لیگ، پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و در آستانه ی قهرمانی چهارم است ولی هنوز چیزی تمام نشده و بازیکنان پرسپولیس نباید خود را از پیش برنده بدانند و امیدوارم که بازی های باقیمانده ی لیگ، بدون مشکل به پایان برسد.


استیلی در پایان در خصوص نحوه بازی پرسپولیس مقابل پیکان، ضمن تمجید از بازی خوب عبدی گفت: پرسپولیس بازی زیبایی را مقابل تیم عبدالله ویسی انجام داد و توانست 3 امتیاز بازی را از آن خود کند که نقطه اوج این دیدار درخشش یک بازیکن جوان و مستعد به نام مهدی عبدی بود که در تیم یحیی گل محمدی بازی خوبی ارائه کرد.

دیدگاه‌ها