کد خبر : 1692901 | 10 تیر 1399 ساعت 14:25 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

افزایش نگرانی های رئال مادرید در مورد هازارد

در رئال مادرید معتقدند که درون زمین ادن هازارد به یک هدف مشخص برای خطای شدید بازیکنان رقیب تبدیل شده است.

افزایش نگرانی های رئال مادرید در مورد هازارد

به گزارش "ورزش سه"، در توصیف اولین فصل حضور ادن هازارد در رئال می توان گفت که ستاره بلژیکی دوره ای ناکام را پشت سر گذاشت. او درصد کمی از توانایی های واقعی خود را در رئال به نمایش گذاشته و هرگز ادن هازارد چلسی نشان نداده است. یکی از دلایل ناکامی او در رئال، به مصدومیت های متعددش بر می گردد.

 

 

1507457

 

 

هازارد شروع فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و پس از بازگشت و در حالی که اوج گرفته بود، با خطای هموطنش توماس مونیه در بازی برابر پی اس جی، نزدیک به 4 ماه خانه نشین شد. هازارد که از مصدومیت شدیدش بازگشته بود، این بار برابر لوانته مصدوم شد و در نهایت تن به جراحی داد. وقفه لالیگا به دلیل شیوع کرونا سبب شد تا هازارد بتواند در 11 هفته باقیمانده به ترکیب رئال برگردد اما هنوز چیز خاصی از او ندیده ایم.

 

در باشگاه رئال مادرید معتقدند که هازارد در بازی هایی که به میدان رفته، به شکلی غیرمنصفانه هدف خطای بازیکنان حریف قرار گرفته است. نتایج یک تحقیق نشان می دهد که در 1088 دقیقه حضور او در زمین، 44 بار به شکلی سفت و سخت روی او خطا صورت گرفته که متوسط هر 23 دقیقه یک خطای شدید است.

 

 

1503561

 

 

سبک بازی هازارد به گونه ای است که اغلب مدافعان در مهار او عاجز می مانند و چاره ای جز خطا پیدا نمی کنند و رئال معتقد است داوران نیز از هازارد در زمین به خوبی محافظت نکرده اند. برای مثال در اولین بازی از شروع مجدد لالیگا، بازیکن اییار خطای شدیدی روی زانوی او مرتکب شد و به نظر می رسید او بازهم مصدوم شده ولی پس از چند دقیقه به زمین برگشت. به مدافع خاطی هیچ جریمه ای تعلق نگرفت.

هازارد تنها 14 بازی برای رئال انجام داده و رئال نگران این است که در شش هفته باقیمانده از لالیگا، نتواند از گزند خطای شدید مدافعان در امان بماند.

دیدگاه‌ها