کد خبر : 1692903 | 10 تیر 1399 ساعت 15:10 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

شخصیت ماشین سازی در حد سقوط نیست؛

مرادی: بعد از گل دیشب تا صبح نخوابیدم!

بابک مرادی می‌گوید که ماشین سازی شخصیتش بالاتر از سقوط به لیگ یک است و باید تک رقمی شود.

مرادی: بعد از گل دیشب تا صبح نخوابیدم!

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی گلزن تیم ماشین سازی در برابر فولاد که خوشحالی خاصی را هم بعد از گل انجام داد، در گفتگو با خبرنگار ما درباره این شادی، توضیح داد: از نیم فصل دوم من و قائم اسلامی خواه که دوست صمیمی هستیم، قرار گذاشتیم که هر کدام گل زدیم این حرکت را کنیم. یعنی دستمان را مثل اسلحه به روی طرف مقابل بگیریم و به جای او، خودمان را بکشیم و روی زمین بیفتیم که معنی اش این است که خودکشی از برادرکشی و ظلم به دوست بهتر است!

 

او در مورد خوشحالی مقابل تیم سابق نیز گفت: من چون به تیمم کمک کردم خوشحال بودم اما فولاد را هم دوست دارم. من سال گذشته تعصبم به تیم را نگه داشتم و به خاطرش جنگیدم. سال پیش بازی با پدیده سرم شکست اما در فولاد من را مهاجم خریدند و دفاع چپ بازی دادند. من سال پیش ده پیشنهاد داشتم و فولاد را انتخاب کردم و این یعنی این تیم را دوست داشتم.

 

مرادی که در بازی های اخیر ماشین سازی عملکرد خوبی داشته در این باره نیز اظهار داشت: خداراشکر الان که به پست اصلی ام برگشتم، خیلی خوشحالم. در 4 بازی که فوروارد بازی کردم 2 گل زدم و یک پنالتی گرفتم. مطمئن بودم گل می‌زنم و از همان دقیقه اول دنبال یک توپ بودم که گلزنی کنم، آن صحنه هم خیلی سخت بود و با استپ توپ را به مسیرم آوردم و سرضرب زدم که خوشبختانه توپ درون دروازه جای گرفت.

 

مهاجم تیم سبزپوش درباره احتمال سقوط ماشین سازی هم گفت: تیم ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کند. ما تیم خوبی هستیم اما بعضی مواقع اتفاقاتی دست به دست هم می‌دهد که به هدفمان نرسیم. ما نیم فصل اول تیممان مدعی کسب سهمیه بود اما بعد از آن در این مسیر قرار گرفتیم. شخصیت تیمی ما در حد سقوط نیست و باید تک رقمی شویم. من از بازی دیروز تیممان خوشحال شدم اما متاسف شدم که نتوانستیم امتیاز بگیریم و تا خود صبح هم خوابم نمی‌برد و عصبانی بودم.

 

وی در پایان با اشاره به افت بدنی بازیکنان نیز عنوان کرد: هوا خیلی گرم بود وفکر کنم بالای 45 درجه بود و در چنین شرایطی بدن خود به خود بدن تحلیل می‌رود. اما من خودم مشکلی نداشتم چون سال گذشته هم در خوزستان بازی کرده بودم ولی شاید بعضی بازیکنان دچار مشکل شدند.

دیدگاه‌ها