کد خبر : 1692905 | 10 تیر 1399 ساعت 15:18 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای آاس:

انصراف رسمی اتلتیکو از جذب ادینسون کاوانی

باشگاه اتلتیکو مادرید دیگر علاقه ای برای مذاکره با ادینسون کاوانی ندارد و او قطعا فصل بعد پیراهن این باشگاه را به تن نخواهد کرد.

انصراف رسمی اتلتیکو از جذب ادینسون کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که لئوناردو مدیر ورزرشی پی اس جی اعلام کرد ادینسون کاوانی در پایان فصل از این باشگاه به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد. او بهترین گلزن تاریخ باشگاه فرانسوی است و از حالا باید به دنبال تیمی جدید برای خود باشد.

 

 

1503773

 

 

کاوانی زمستان گذشته چیزی تا پیوستن به اتلتیکو فاصله نداشت ولی پی اس جی 30 میلیون یورو برای انتقال او طلب کرده بود و باشگاه مادریدی تنها 15 میلیون یورو پرداخت می کرد.

 از زمان شیوع کرونا که به نیمه تمام ماندن لوشامیپونا ختم شد، کاوانی در اروگوئه به سر می برد.

 

گفته می شود که در ایتالیا اینتر و ناپولی به وی پیشنهاد داده اند و در اسپانیا نیز اتلتیکو همچنان خواهان اوست اما امروز نشریه آاس خبر از این داد که اتلتیکو مادرید رسما از رقابت برای جذاب کاوانی کنار کشیده و دیگر تمایلی برای جذب این ستاره اروگوئه ای ندارد.

به خصوص عصبانیت انریکه سرزو مدیر اتلتیکو پس از منتفی شدن انتقال کاوانی در زمستان نقش اصلی را در منصرف شدن باشگاه مادریدی داشته است. سرزو دیگر تمایلی برای مذاکره با کاوانی نداشت و در نهایت توانسته دیه گو سیمئونه را نیز با نظر خود همراه کند.

گزینه اتلتیکو برای تقویت خط حمله آرکادیوژ میلیک ستاره لهستانی ناپولی است و گفت و گوهای مثبتی نیز با این بازیکن صورت گرفته است.

 

 

1196860

دیدگاه‌ها