کد خبر : 1692909 | 10 تیر 1399 ساعت 15:20 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به تغییرات پیاپی تیم؛

قاضی: به من می‌گویند زلاتان ایبراهیموویچ ایران!

مهاجم این فصل شهرخودرو در واکنش به موضوع تغییرات پیاپی تیم مدعی شد شرایطی مشابه زلاتان ایبراهیموویچ سوئدی را دنبال می‌کند!

قاضی: به من می‌گویند زلاتان ایبراهیموویچ ایران!

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاضی، مهاجم حال حاضر شهرخودرو درباره دیدار این هفته تیمش مقابل ذوب آهن که با برتری این تیم همراه شد گفت: بعد از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و ما توانستیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم و در نتیجه سه امتیاز بازی را کسب کردیم تا شرایط‌مان در جدول رده‌بندی بهتر شود.

 

وی با اشاره به عملکردش در این بازی گفت: موقعیت زیادی دراین بازی برای گلزنی به دست نیاوردم. شهر خودرو در نیم فصل تغییرات زیادی داشته و به همین دلیل نتوانستیم آن طور که می‌شد نتیجه بگیریم. وقتی آقای سرآسیایی به عنوان سرمربی انتخاب شد تیم تمرینات را با جدیت بیشتری دنبال کردیم. بازی در پلی‌آف آسیا و خارج از خانه فشار را روی ما بیشتر کرد. همچنین ما در لیگ نیز باید برای کسب سهمیه رقابت می‌کردیم به همین دلیل خستگی بر روی بازی ما تاثیرگذار بود. این حق ما بود تا در آسیا میزبان باشگاه‌های دیگر باشیم. همه این عوامل دست به دست هم داد تا ما نتوانیم نتایج مناسبی بگیریم. بعد از کرونا هم با شروع دوباره تمرینات، نتایجی که در بازی‌های دوستانه گرفتیم امیدوارکننده بود. در بازی ذوب آهن خوشبختانه توانستیم با هماهنگی و همدلی مناسبی که داشتیم به نتیجه خوبی رسیدیم تا همچنان مدعی کسب سهمیه باشیم.

 

قاضی درباره درباره شرایط حضور در لیگ قهرمانان برای ادامه فصل گفت: بین بازی‌های لیگ و آسیا فاصله زمانی وجود دارد از این رو  با اتمام مسابقات لیگ می‌توانیم خودمان را به مرز آمادگی لازم برای شرکت در این مسابقات  برسانیم. ابتدا باید تمام تمرکزمان را روی لیگ برتر قرار دهیم تا به نتیجه خوبی برای خوشحالی هواداران برسیم و تمام انگیزه بچه‌های تیم هم همین است.

 

مهاجم حال حاضر شهرخودرو درباره تقابل با ذوب آهن به عنوان تیم سابقش نیز گفت: سه سال فوق‌العاده در ذوب داشتم و موفق شدم با این تیم به فینال آسیا راه پیدا کنم که این یک افتخار بزرگ در زندگی من و فوتبال ایران بود. با لباس ذوب آهن عملکرد خوب و بی‌نظیری داشتم و روزهای خوشی را پشت سر گذاشتم. تیمی که ما در اختیار داشتیم از نظر بازیکن و سطح فنی واقعا باکیفیت و بین‌المللی بود. با توجه به مشکلات به وجود آمده در مدیریت این تیم و کادر فنی موجب شد در ادامه نتواند نتایج لازم را بگیرد اما با این حال مطمئن هستم ذوب به روزهای خوب باز می‌گردد.


قاضی درباره بازی آینده تیمش با گل‌گهر گفت:‌ آنها با هدایت مجید جلالی دگرگون شده‌ و نتایج خوبی گرفته تا جایی که آنها موفق شدند استقلال مدعی را شکست دهند به همین دلیل به نظر می‌رسد با آنها بازی قشنگی را در پیش داشته باشیم و ما قطعا به دنبال آن هستیم تا 3امتیاز حساس را در سیرجان به دست بیاوریم تا از رقبا عقب نمانیم. ما هم با تیم‌های بالای جدول بازی داریم و هم تیم‌های قعرنشین که هر یک انگیزه خاصی برای نتیجه‌گیری دارند که همین موجب دشوار شدن بازی‌های ما می‌شود. تک تک بازی‌ها برای ما ارزشمند است تا بتوانیم به هدف نهایی خود برسیم. ما و تمامی اعضای کادرفنی هم قسم شدیم تا در پایان فصل بتوانیم با بهترین نتیجه دل هواداران مشهدی را شاد کنیم.

 

قاضی که تجربه حضور در بیشتر تیم‌های لیگ برتر را دارد، درباره این اتفاق اینطور واکنش نشان داد: سه سال در ذوب‌آهن حضور داشتم و با این تیم نایب قهرمان آسیا شدم، دو سال در فولاد بازی کردم. اما متاسفانه بعد از آن ظی5 سال 5 تیم مختلف عوض کردم. به طور مثال در نساجی 3 ماه کارت بازی من بخاطر بدهی این باشگاه صادر نشد و من از نظر فوتبالی خیلی ضرر کردم. اگر بسیاری از این باشگاه نسبت به بازیکنان و هواداران مسئولیت‌پذیر بودند می‌ماندم و بازی خود را انجام می‌دادم اما انقد مرا آزار دادند تا مجبور می‌شدم در انتهای فصل تصمیم به ترک تیم بگیرم. در حالیکه هرگز علاقه نداشتم مدام تیمم را عوض کنم از همین رو بسیاری به من می‌گویند تو زلاتان ایران هستی درحالی که من دوست دارم در یک تیم بمانم و بازی کنم.


بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص قهرمانی احتمالی لیگ نوزدهم گفت: با توجه به شرایط خوب پرسپولیس و فاصله امتیازی که نسبت به سایر رقبا دارد و البته با توجه به بازی‌های پیش‌رو شرایط برای قهرمانی آنها مهیا است و پرسپولیس قهرمان لیگ نوزدهم خواهد شد.

دیدگاه‌ها