کد خبر : 1692917 | 10 تیر 1399 ساعت 15:35 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساندرو راسل:

چرا ما کاتالان ها باعث خوشحالی رئال می شویم؟

ساندرو راسل رئیس سابق بارسلونا اخبار منتشر شده در روزهای اخیر بر علیه کیکه ستین را نادرست می داند.

چرا ما کاتالان ها باعث خوشحالی رئال می شویم؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. پس از تساوی در زمین سلتا و برتری رئال بر اسپانیول حالا آبی اناری ها دو امتیاز از رئال کمتر دارند در حالی که تنها شش هفته تا پایان فصل باقیمانده است. در چنین شرایطی بارسا امشب یک بازی بسیار دشوار برابر اتلتیکو در نوکمپ پیش رو دارد و محکوم به کسب پیروزی است.

 

 

1507131

 

 

پس از بازی با سلتا انتشار تصاویری از تنش لفظی بین لئو مسی و ادر سارابیا دستیار کیکه ستین، خبرساز شد. گفته می شود پس از بازی نیز درون رختکن تنش بین بازیکنان و کادر فنی درگرفته و بین دو طرف قطع ارتباط کامل وجود دارد.

روز گذشته اخباری مربوط به احتمال اخراج کیکه ستین در صورت عدم پیروزی بارسا برابر اتلتیکو منتشر شد اما ساندرو راسل رئیس سابق بارسا معتقد است اخبار و شایعات اخیر نادرست هستند و ستین تا پایان فصل روی نیمکت بارسا خواهد ماند.

 

 

1507500

 

 

او به رادیو کاتالونیا گفت:« همه این اخبار نادرستند و بعید می دانم ستین اخراج شود. چرا رسانه های خودی اخبار نادرست منتشر می کنند تا به بارسا ضربه وارد شود؟ با انتشار این اخبر رحاشیه ای در حال لطف به رقیب هستیم(رئال مادرید) و آنها با مشاهده وضعیت کنونی بارسا لذت می برند.

معتقدم اگر به خبری اطمینان نداریم، نباید منتشر کنیم و اگر واقعیت دارند، باید توضیحات دقیق با مدرک و سند داده شود. نمی دانم چرا ما کاتالان ها بر ضد خودمان کار می کنیم؟ این واقعا احمقانه است. ستین مثالی خوب در این زمینه است. حدسم بر این است که بارتومئو رئیس باشگاه، امروز در این زمینه شفاف سازی کرده و همه شایعات را بی اساس کند.»

 

 

دیدگاه‌ها