کد خبر : 1692919 | 10 تیر 1399 ساعت 15:37 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

تیم داوری عالی کار کرد، ما روی گل دوم اشتباه کردیم؛

کریمیان: اتفاقات نادر می‌تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود

مربی تیم شاهین بوشهر می گوید تیم های لیگ برتری هنوز آمادگی مناسبی ندارند و سه هفته دیگر برای رسیدن به شرایط آمادگی صد در صدی زمان لازم دارند.

کریمیان: اتفاقات نادر می‌تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر که تیمش مقابل شاگردانِ منسجم تارتار موفق به کسب تساوی در وقت های اضافی بازی شدند و از این حیث نسبت به تیم های همسایه در پایین جدول شرایط خوبی داشتند و توانستند یک امتیاز را در روز شکست آنها بگیرند، درگفتگو با "ورزش سه" در مورد این بازی و همینطور شرایط لیگ پس از شروع دوباره و دیدار برابر پرسپولیس حرف زده است.

 

گفتگوی ما با کریمیان را در ادامه بخوانید.


اول بازی تمرکز نداشتیم و گل خوردیم


ما با توجه به اینکه دو اشتباه در اول بازی داشتیم، شرایطمان سخت شد. بچه ها چند ماه بود که بازی نکرده بودند و دو سه هفته زمان نیاز دارند. در ابتدای بازی عدم تمرکز داشتیم و گل خوردیم ولی در ادامه به خودمان آمدیم و شرایط بهتر شد.


نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم فقط یک موقعیت داشت


نفت مسجد سلیمان هم شکل دفاعی بسیار خوبی دارد ولی در نیمه دوم ما با تغییرانی گه ایجاد کردیم، گل را زدیم ولی باز روی یک غافلگیری گل خوردیم؛ در حالی که در طول نیمه دوم تیم حریف فقط همان یک موقعیت را داشت. در مجموع بازی خوبی بود و تیم نفت مسجد سلیمان هم قابل احترام است و خیلی خوب بازی کرد.

 

کار کمک داور روی گل نفت عالی بود؛ ما اشتباه کردیم


از داوری راضی بودیم. ما اشتباه کردیم که اعتراض داشتیم. واقعا کار خوب  (پذیرفتن گل دوم نفت مسجد سلیمان) کمک داور بود. کادر داوری خیلی خوب بود. اگر بازی را هم می باختیم راضی بودیم. کارشان را بدون نقص انجام دادند. خودم هیچ وقت در مورد داوری ها صحبت نمی کنم. به نظرم داوری ها خوب است و در مسیر پیشرفت.

 

اگر میشو بود قطعا سه امتیاز را می گرفتیم


می توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی کم شانس بودیم. اگر میشو بود قطعا سه امتیاز را می گرفتیم ولی متاسفانه هنوز مشکلات شخصی دارند و نتوانسته اند به تیم اضافه شوند.

 

 شکست تیم های رقیب نظیر پیکان، ذوب‌اهن و پارس جنوبی جم و ماشین سازی؟


اکثر تیم هایی که در جدول نزدیک ما هستند، نتیجه نگرفتند ولی باید این را بدانیم که شرایط هر روز فرق می کند؛ شاید ما می توانستیم پیروز شویم و رقیبان ما هم می توانستند ببرند. ما امیداور هستیم. تیم خوبی داریم و آماده اسازی خوبی داشته ایم.
 

انجام 5 تعویض نظم تیمی را به هم می زند ولی ...


در آب و هوایی مثل بوشهر که شرایط سخت است، این موضوع می تواند کمک کند. تیم نفت مسجد سلیمان هم 10 نفره بود و تعویض ها می تواند در این شرایط فشار را بیشتر کند. هنوز این موضوع جا نیفتاده است، ولی نظم تیمی را از بین می برد. شاید اصلا نیازی نباشد. گاهی این تعویض ها مربی را گول می زند. ممکن است 5 تعویض بدتر هم باشد و  نظم تیمی را به هم بزند. این موضوع به هر حال اما در بوشهر می تواند کمک کند. در این شرایط لازم بوده و فیفا تصمیم گرفته است.

 

نکته قابل توجه پس از شروع دوباره لیگ ؟


مهم ترین نکته نبود تماشاچیان است. اگر ما هوادارانمان را داشتیم می توانستند کمک کنند. شاید اگر بودند می توانستیم گل بزنیم و با پیروزی بیرون بیاییم. فوتبال بدون هوادار چنگی به دل نمی زند. کیفیت تیم ها اما فکر می کنم دو سه هفته دیگر مشخص شود.

 

بازی برابر پرسپولیس؟


بله بازی کردن با پرسپولیس سخت است. باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی برای آینده می گیرد. مدیرعامل باشگاه در آخرین مصاحبه به آقای میشو فرجه داده اند که زود تصمیم گیری کنند و باید ببینیم چه می شود. تیم‌ها معمولا در تهران همیشه انگیزه دارند. تیم پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و راه زیادی برای قهرمانی ندراد و فقط اتفاقات نادر می تواند این تیم را قهرمان نکند. باید با اصول و هوشمندانه مقابل این تیم بازی کنیم.

 

حرف پایانی؟


دلتنگ هواداران هستیم و امیدوارم بتوانیم با نگه داشتن تیم دل آنها را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها