کد خبر : 1692923 | 10 تیر 1399 ساعت 16:03 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: خوش شانس هستم که با یورگن کلوپ کار می کنم

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول می‌گوید که این تیم در بازی‌های آینده خود نیز با انگیزه‌های فراوانی به میدان خواهد رفت.

مانه: خوش شانس هستم که با یورگن کلوپ کار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، شکست چند روز پیش تیم پپ گواردیولا مقابل چلسی باعث شد که قهرمانی لیورپول در رقابتهای لیگ برتر انگلیس قطعی شود و آنها بعد از 30 سال دوباره به این مهم دست پیدا کنند چرا که حالا و در فاصله هفت بازی مانده به پایان رقابت ها فاصله 23 امتیازی بین لیورپول و سیتی به وجود آمده است.

 

 

1483859

 

 

ستاره خط حمله لیورپول یعنی سادیو مانه یکی از مهمترین ارکان موفقیت تیم کلوپ در یکی دو فصل اخیر بوده است. او درباره قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر گفت: " فکر می‌کنم که این یک گام مهم دیگر برای همه ما در حرفه مان بود. شما به عنوان یک بازیکن باید حرفه ای عمل کنید و همواره عطش زیادی داشته باشید تا بتوانید همه جام‌ها را به دست آورید.

 

ما یک تیم عالی، کادر فنی فوق العاده و یک باشگاه شگفت انگیز در اختیار داریم بنابراین برای رسیدن به چیزهایی بزرگتر تلاش می‌کنیم و متوقف نمی شویم. باید به تلاش خود ادامه دهیم، فروتنی به خرج دهیم تا به چیزهای بزرگتری دست پیدا کنیم."

 

مانه درباره یورگن کلوپ نیز گفت: " او یک سرمربی عالی است و همه ما از وجودش بسیار خوشحال هستیم. مطمئناً خوش شانس هستم که با یورگن کلوپ همکاری می کنم. من به عنوان یک انسان تحت نظر او پیشرفت کردم و این برای هر بازیکنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است."

 

 

1492391

 

 

مانه درباره تقابل با منچسترسیتی نیز گفت: " من همیشه گفته ام که ما نباید متوقف شویم و قهرمانی نیز نباید این اتفاق را برای ما رقم بزند. این یک بازی واقعا فوق العاده هست و برای ما هیچ بهانه ای وجود ندارد. ما می‌خواهیم در این بازی و همه بازی های باقیمانده پیروز شویم."

دیدگاه‌ها