کد خبر : 1692928 | 10 تیر 1399 ساعت 16:15 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم الشریعه: مطالبات معوقه بازیکنان پرداخت می‌شود؛

زمان اردوی بعدی تیم ملی فوتسال مشخص شد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که دبیرکل فدراسیون فوتبال قول داده است مطالبات این تیم پرداخت شود.

زمان اردوی بعدی تیم ملی فوتسال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال پس از نشست برگزار شده در فدراسیون فوتبال با حضور دبیرکل فدراسیون، درباره تصمیم کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: تورنمنت آذربایجان را پیگیری می‌کنیم که احتمالاً اواخر مهر و خارج از فیفادی برگزار می‌شود. تورنمنت شیراز هم جایگزین تورنمنت کاسپین شده است.


وی درباره لغو حضور شاگردانش در تورنمنت تایلند گفت: تایلند همگروه ما در مسابقات قهرمانی آسیاست و باید بپذیریم بازی دوستانه مقابل این تیم، آنهم 15 روز قبل از رقابت‌ها خیلی منطقی و حرفه‌ای نیست. آنها شاید بازیکن ما را عمداً مصدوم کنند. در هیچ کجا چنین چیزی ندیدم که تیمی با همگروهش بازی دوستانه داشته باشد!


از ناظم الشریعه در مورد تیم ب فوتسال هم پرسیدند که او گفت: تیم زیر 23 سال با هدف پشتوانه‌سازی تشکیل می‌شود و تصمیمات درباره آن قطعی نشده است. سرمربی تیم هم مشخص نیست و به‌زودی معرفی می‌شود.


سوال بعدی از ناظم الشریعه در مورد گلایه بازیکنان تیم ملی فوتسال از عدم پرداخت  مطالبات معوقه بازیکنان بود. او به این سوال اینطور پاسخ داد: بازیکنان حرف حق را می‌زنند. جلسه‌ای با پرهیزگار و نبی داشتیم که در آن دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت با شرایط ویژه امسال فوتسال، این معوقات پرداخت می‌شود. فکر می‌کنم این اتفاق تا قبل از بازی‌های آسیایی رخ می‌دهد.


وی درباره اردوی آتی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: اگر مشکلی ایجاد نشود، اردوی بعدی 23 تا 27 تیر در تهران برگزار می‌شود. از شهرهای یزد و آمل برای اردو زدن پیشنهاد داشتیم، اما کمپ تیم‌های ملی الان بهترین شرایط را دارد و شرایط بهداشتی در آن لحاظ می‌شود.

دیدگاه‌ها